Hva er din erfaring?
Ser de bare har 5000 i vansøyle. 2000 etter 3 vask.
Ser de bare har 5000 i vansøyle. 2000 etter 3 vask.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må ha vært uheldigDe har dresser med 10 000 i vannsøyle også. Impregnerer dressene ca 2 hver gang de vaskes med såpe. For prisen synes jeg de er ok.
Storebror har isbjørn dress (nr2 pga reklamasjon), den synes jeg holder dårlig i fht pris. At en dress til 900 kun holder en sesong er en ting, men en til 2500 synes jeg bør holde 2sesonger.
Lillebror har fått en reima tec+ nå. Kjøpt til halv pris på barnihagen.no Den holdt iallfall bra tideligere.
Dress 1 reklamerte vi på etter ca 3 mnd bruk. Da hadde den sikkert 20 hull etter tapen på sømmene.Du må ha vært uheldig
Vi har hatt sikkert 20 isbjørn plagg og kun en skalljakke var vi uheldig med. De andre plaggene har stort sett blitt brukt to sesonger og solgt videre
Ville klaget igjen jeg. Skal jo ikke bli våt.Dress 1 reklamerte vi på etter ca 3 mnd bruk. Da hadde den sikkert 20 hull etter tapen på sømmene.
Dress 2 er nå brukt siden november, den er hel, men du ser tydelig at den er brukt og nederst på beina blir han fort våt...
Det er 2 år siden vi kjøpe den første dressen nå da, tror ikke vi har klage rett lenger (det tok litt tid med reklamasjon i nettbutikk,så hadde en annen dress i mellom)Ville klaget igjen jeg. Skal jo ikke bli våt.
Vi klaget på buksen etter 1.5 år.Det er 2 år siden vi kjøpe den første dressen nå da, tror ikke vi har klage rett lenger (det tok litt tid med reklamasjon i nettbutikk,så hadde en annen dress i mellom)