Didriksons vinterdress

Storebror hadde testvinneren i fjor.

Som du sier går vannsøylen ned etter vask... Noe dritt rett og slett. utpå slutten av vinteren var den ikke vanntett i hele tatt lenger...

Hadde barnebursdag i dag med noen av barna på avd. til junior.
Der var det en som hadde didriksson dress. Jeg ble enig med meg selv om å aldri kjøpe den dressen til min gutt. Stiv, elendig vanntetthet (var sol og vindstille i dag, men allikevel var det han som så og kjentes mest våt ut etter lek i snø). og et mareritt å få trekt armene over vottene. Selv om jeg tok opp borrelåsen i kanten på armene så var det såvidt jeg fikk de over vottene.

Didrikson er det yttertøyet jeg har vært minst fornøyd med...

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt didrikson til begge mine og er kjempefornøyd. Kjøpte Isbjørn til eldstemann nå, isteden for by didrikson. Jeg er mer fornøyd med isbjørn, men lillesøsteren som har didrikson holder seg tilnærmet lik tørr, men hennes dress er ikke like varm og passformen er bedre hos isbjørn.

Vært fornøyd med de. Men jeg impringnerer alltid alle vinterdresser etter noen vask.

De har dresser med 10 000 i vannsøyle også. Impregnerer dressene ca 2 hver gang de vaskes med såpe. For prisen synes jeg de er ok.

Storebror har isbjørn dress (nr2 pga reklamasjon), den synes jeg holder dårlig i fht pris. At en dress til 900 kun holder en sesong er en ting, men en til 2500 synes jeg bør holde 2sesonger.

Lillebror har fått en reima tec+ nå. Kjøpt til halv pris på barnihagen.no Den holdt iallfall bra tideligere.

Ungane her har hatt Didrikson sist, begge har brukt dressane i to sesongar, jentungen har arva broren sin så den er no på sin tredje sesong. Har ikkje hatt problem med at dei har blitt verken kalde eller våte, sjølv i vestlandsvinter.

Mulig mine barn er veldig forsiktige av seg, i alle fall blir dressane uhyre sjeldan så skitne at dei må vaskast. Trur nesten berre dei blir vaska ein gong i året, før eg legg dei vekk for våren.

De har dresser med 10 000 i vannsøyle også. Impregnerer dressene ca 2 hver gang de vaskes med såpe. For prisen synes jeg de er ok.

Storebror har isbjørn dress (nr2 pga reklamasjon), den synes jeg holder dårlig i fht pris. At en dress til 900 kun holder en sesong er en ting, men en til 2500 synes jeg bør holde 2sesonger.

Lillebror har fått en reima tec+ nå. Kjøpt til halv pris på barnihagen.no Den holdt iallfall bra tideligere.
Du må ha vært uheldig :(
Vi har hatt sikkert 20 isbjørn plagg og kun en skalljakke var vi uheldig med. De andre plaggene har stort sett blitt brukt to sesonger og solgt videre

Du må ha vært uheldig :(
Vi har hatt sikkert 20 isbjørn plagg og kun en skalljakke var vi uheldig med. De andre plaggene har stort sett blitt brukt to sesonger og solgt videre
Dress 1 reklamerte vi på etter ca 3 mnd bruk. Da hadde den sikkert 20 hull etter tapen på sømmene.
Dress 2 er nå brukt siden november, den er hel, men du ser tydelig at den er brukt og nederst på beina blir han fort våt...

Back
Topp