Dick-pics.

Har du mottatt "dick-pics?" Tente du på å få det tilsendt, eller synes du det var ubehagelig?

• Jeg har fått dick-pics, og likte det.

Votes: 4 7,3%
  • Jeg har fått dic-pics, men liker det ikke.

Votes: 27 49,1%
  • Jeg har aldri fått dick-pics, og savner det.

Votes: 0 0,0%
  • Jeg har aldri fått dick-pics, og er glad for det.

Votes: 24 43,6%

• Antall som har svart
    55

87'modell

Forumet er livet
Jeg synes det ville vært interessant å utføre en uformell undersøkelse av hvor mange kvinner som faktisk synes det å få "dick-pics" er turn-on.
Det er jo tilsynelatende noe mange menn har en oppfatning av at kvinner tenner på, og at å sende et bilde av sitt erigerte kjønnsorgan er det som vil bli utslagsgivende for om det blir "deal eller no deal."

Menn har en lei tendens til å sende de på helt teite tidspunkt/for tidlig i samtalen. Blir helt rart, typ "hei, jeg er 32 år, bør i Oslo og dette er penisen min"...
Rett tidspunkt syns jeg er hvis den andre parten spør, ellers syns jeg det alltid er feil tidspunkt.

Rett tidspunkt syns jeg er hvis den andre parten spør, ellers syns jeg det alltid er feil tidspunkt.
Enig, eller man faktisk er i en veldig opphetet samtale. Men selv da setter jeg egentlig pris på å ikke få ett, det blir bare litt mindre kleint.

En opphetet samtale kan jeg forstå (med tvil) men føler dick pic ofte kommer ganske uoppfordret.
Mhm.
Ei jeg kjenner har begynt å sende randomme div pics tilbake når folk gjør det. Og på spørsmål om hvorfor svarer hun bare "å, jeg trodde greia var at vi skulle sende uoppfordra penisbilder til hverandre?" :p

Mhm.
Ei jeg kjenner har begynt å sende randomme div pics tilbake når folk gjør det. Og på spørsmål om hvorfor svarer hun bare "å, jeg trodde greia var at vi skulle sende uoppfordra penisbilder til hverandre?" :p
Hørtes ut som en god måte å håndtere det på! Tommel opp til henne

Mhm.
Haha, så bra! :D

Det virker som om mange menn ikke engang forstår at dette ikke er noe vi kvinner ikke bare sitter og venter på.
Tenk å ha så høye tanker om seg selv, at man bare antar at alle kvinner man kommer over vil ha et bilde av penisen sin. :P

A
Haha, så bra! :D

Det virker som om mange menn ikke engang forstår at dette ikke er noe vi kvinner ikke bare sitter og venter på.
Tenk å ha så høye tanker om seg selv, at man bare antar at alle kvinner man kommer over vil ha et bilde av penisen sin. :p

Selvtilliten deres kan det ikke klages på. Kan ærlig sei at jeg ser problemer med den tankegangen. Kan ikke si at jeg syns det er så pent å se på, og ihvertfall ikke uoppfordret

A

Selvtilliten deres kan det ikke klages på. Kan ærlig sei at jeg ser problemer med den tankegangen. Kan ikke si at jeg syns det er så pent å se på, og ihvertfall ikke uoppfordret

Helt enig!
Jeg trenger faktisk ikke se noen nakne med mindre jeg oppsøker det selv.

Det er jo faktisk ikke greit å sende slikt uoppfordret, for det er på en måte blotting.

Enig. Vil jo trudd det kunne anmeldes eller noe slikt

Det kan det nok helt sikkert også, med loven i hånd, men det blir nok henlagt før det rekker å komme særlig langt. :/
Vi får gjøre en bedre jobb med våre sønner (og døtre), og oppdra dem til å respektere andres grenser. :)

En penis i seg selv er ikke turn-on for meg. Mannen den henger på er mer avgjørende for om jeg blir interessert eller ikke [emoji6]

Har aldri møtt en mann hvor jeg har tenkt «hvis jeg ikke får se penisen din snart, vet jeg ikke om vi har noen framtid» [emoji23]

Fikk når jeg var yngre (og singel og hadde ikke barn) , men bare slettet det igjen for jeg synes det rett og slett er kleint :rolleyes: Var en jeg var ute med, og ville jo heller seg han naken på ekte liksom ;)

Nono...

Er jo ikke penisen som er fin, heller hele pakka, tviler på at de hadde digga et nærbilde av skjedeåpningen heller[emoji51][emoji23]

Nono...

Er jo ikke penisen som er fin, heller hele pakka, tviler på at de hadde digga et nærbilde av skjedeåpningen heller[emoji51][emoji23]

Eller bare klitoris, med kjønnsleppene brettet til siden [emoji6]

No deal. Ikke interessert. Trenger ikke få bilde av samboeren min heller. Absolutt ingen turn-on for min del.

Fikk flere bilder av en fyr en gang da jeg var rundt 20 vel. Stoppet ikke selv om om jeg ba ham om det, så jeg gikk faktisk til politiet.
De prøvde bare å ringe, men han tok jo ikke tlf når det var skjult nr, men jeh byttet da tlfnr og fikk det hemmelig så han ikke kunne finne meg der. fikk dette gratis, siden jeg hadde vært hos politiet (den gang det kostet å bytte nr osv) Dette var før nettdating og fb osv da.

Back
Topp