• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Dib flyktninger ;-)

x1xKariannem

Første møte med forumet
Så, nå har vi fleste fra barnimagen og dinbaby gitt opp. Så nå prøver vi oss her.
Så, hvem fra bim og dib er her ? [:D]

Jeg var på dinbabyfør... for leeeenge siden[8D]

Hvorfor brukte dere så lang tid..?

Jeg var på BIM høsten 07, våren 08.. :)

Been there, done that - men hvordan har det seg at massene har tatt til fornuften? Har idiotien der inne sunket til et nivå som er uutholdelig selv for de fleste idioter?

hva skjer på dib nå da?

ORIGINAL: Cinnamon*

Samme her!!! Har noen nick jeg husker derfra, lurer på om dem er her [:D]

ORIGINAL: Minsa*

hva skjer på dib nå da?

Jeg er her jeg. :)

På tide man rev seg løs fra dib.
Dråpen som fikk glasset til å renne over var vel at deres respons på trege sider og det gode gamle problemet med at svarene ikke kom frem, rett og slett var å sette inn flere reklamer. Samt en facebook like-knapp. Sidene ble enda tregere.
Det var greit å være der i graviditeten, men nå som jeg har kommet tilbake etter fødselen trivdes jeg egentlig ikke så godt der mer. Greit det er et godt alternativ her da. Håper på å trives bedr her, men trenger jo litt tid for å lære meg å navigere her. Alt er så nytt... :)

Jeg hadde jo en konto her fra før, sikkert fra da jeg gikk gravid for ti år siden.. :)

Har vært på bim som prøver i snart tre år, gikk under et annet navn der, som sikkert ingen husker uansett.. Har lenge tenkt på å flytte på meg, da Dib/bim er så siiiinnsykt treigt! :)

Tipper det henger sammen med den nye facebook-knappen...?!

Men jeg må innrømme at hele BIM/DIB har tapt seg enormt etter at klikk.no kom..
Hadde blitt kjempesur om jeg hadde blitt "solgt" slik som mage brukere der inne har opplevd.
Er ikke spesielt moro når innlegget ditt om svigermor plutselig er sitert i dagblad med dirkekte link..

ORIGINAL: Nutteputta

Jeg var på dinbabyfør... for leeeenge siden[8D]

Eg har vært der med samme nick

Tipper det henger sammen med den nye facebook-knappen...?!

Men jeg må innrømme at hele BIM/DIB har tapt seg enormt etter at klikk.no kom..
Hadde blitt kjempesur om jeg hadde blitt "solgt" slik som mage brukere der inne har opplevd.
Er ikke spesielt moro når innlegget ditt om svigermor plutselig er sitert i dagblad med dirkekte link..

Solgt? Jøssenavn! Det er jo uholdbart. Stakkars mennesker. Jeg har ikke vært der så lenge selv, så var ikke klar over det der. Har en liten en på 3 mndr, og kom vel til dib/bim i slutten av første tri. Det er nok fb-knappen og tregheten, samt svar som ikke dukker opp, men for meg er det også den gigantiske sikkerhetsglippen de hadde for et par uker siden. Plutselig lå ALL infoen til flere brukere synlig på alle sidene på anonymforumet og andre forum. Mailadresse, fullt navn og det hele. Synes de taklet det heller dårlig etterpå også, selv om de sa at de berørte hadde fått kompensasjon. Følte meg ikke trygg etter det, så lagde om inforn min til en falsk en.

ORIGINAL: Dollface

haha.. så lettlurte.. de tror det er bedre her..! [8D]

HAHA sant[:D]

Er jo åpent forum dib/bim og BV så i teorien kan en siteres i db/vg etc med link til innlegget.

ORIGINAL: Dollface

haha.. så lettlurte.. de tror det er bedre her..! [8D]

ORIGINAL: MizBhave

Jeg hadde jo en konto her fra før, sikkert fra da jeg gikk gravid for ti år siden.. :)

Har vært på bim som prøver i snart tre år, gikk under et annet navn der, som sikkert ingen husker uansett.. Har lenge tenkt på å flytte på meg, da Dib/bim er så siiiinnsykt treigt! :)

Forumet har jo bare eksistert siden 2005, da.. [8D]

Jeg og. Eller våren 07 helt frem til sommer 08.

ORIGINAL: Lille_frosk

Er jo åpent forum dib/bim og BV så i teorien kan en siteres i db/vg etc med link til innlegget.

trodde åndsverkloven gjaldt for det skrevne ord også?

Back
Topp