dolly duck
Elsker forumet
ORIGINAL: Nutteputta
Jeg var på dinbabyfør... for leeeenge siden[8D]
Samme[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ztolfjerten
Nå forsøker jeg meg her, og ser om babyverden er en bedre plass å være....Herrejemini, for tullball de har på BiM/DiB for tiden. Ufattelig trege sider, personinfo blir lagt ut og ubrukelige moderatorer. Kan umulig være verre her...??!
ORIGINAL: Dollface
Nå forsøker jeg meg her, og ser om babyverden er en bedre plass å være....Herrejemini, for tullball de har på BiM/DiB for tiden. Ufattelig trege sider, personinfo blir lagt ut og ubrukelige moderatorer. Kan umulig være verre her...??!
neida.. myyyye bedre her... [:-]
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: MizBhave
Jeg hadde jo en konto her fra før, sikkert fra da jeg gikk gravid for ti år siden.. :)
Har vært på bim som prøver i snart tre år, gikk under et annet navn der, som sikkert ingen husker uansett.. Har lenge tenkt på å flytte på meg, da Dib/bim er så siiiinnsykt treigt! :)
Forumet har jo bare eksistert siden 2005, da.. [8D]

ORIGINAL: Dollface
neida.. myyyye bedre her... [:-]

Well, excuuuuuuse me. Skjønner på velkomsten at det ikke er stort bedre her.
ORIGINAL: Hildegirl
Vi kan alltids flykte videre. Vet kke med deg, men jeg drar neppe tilbake til dib, uansett hvordan det går her. hehe
ORIGINAL: [Malin]
ORIGINAL: Cinnamon*
Hvorfor brukte dere så lang tid..?
Jeg var på BIM høsten 07, våren 08.. :)
Samme her!!! Har noen nick jeg husker derfra, lurer på om dem er her [:D]