• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Dib flyktninger ;-)

ORIGINAL: Nutteputta

Jeg var på dinbabyfør... for leeeenge siden[8D]

Samme[:)]

Nå forsøker jeg meg her, og ser om babyverden er en bedre plass å være....Herrejemini, for tullball de har på BiM/DiB for tiden. Ufattelig trege sider, personinfo blir lagt ut og ubrukelige moderatorer. Kan umulig være verre her...??!

ORIGINAL: Ztolfjerten

Nå forsøker jeg meg her, og ser om babyverden er en bedre plass å være....Herrejemini, for tullball de har på BiM/DiB for tiden. Ufattelig trege sider, personinfo blir lagt ut og ubrukelige moderatorer. Kan umulig være verre her...??!

neida.. myyyye bedre her... [:-]

ORIGINAL: Dollface

Haha, Dollface

Flyktet fra DiB når jeg ble gravid med minstemann. Men har hatt brukerkonto her siden 2005 eller 2006 (husker ikke helt) Trives myyye bedre på BV [:D] 

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: MizBhave

Jeg hadde jo en konto her fra før, sikkert fra da jeg gikk gravid for ti år siden.. :)

Har vært på bim som prøver i snart tre år, gikk under et annet navn der, som sikkert ingen husker uansett.. Har lenge tenkt på å flytte på meg, da Dib/bim er så siiiinnsykt treigt! :)

Forumet har jo bare eksistert siden 2005, da.. [8D]

Okei, whatever.. Poenget var at jeg hadde en konto her fra før, en side jeg ikke engang husket at jeg visste eksisterte, så da koblet jeg det til å være fra da jeg gikk gravid sist.. Sorry, My mistake..

eg var på barnimagen i 2005/ tidlig 2006 når eg gjekk gravid med gutten vår.
men lengtar ikkje tilbake akkurat

Well, excuuuuuuse me. Skjønner på velkomsten at det ikke er stort bedre her.

ORIGINAL: Dollface

Vi kan alltids flykte videre. Vet kke med deg, men jeg drar neppe tilbake til dib, uansett hvordan det går her. hehe

ORIGINAL: Nutteputta

Jeg var på dinbabyfør... for leeeenge siden[8D]

Well, excuuuuuuse me. Skjønner på velkomsten at det ikke er stort bedre her.

vi er koselige vi altså, bare du blir kjent med oss.. men å forvente at moderatorene er bedre og forumet kjappere - det er å ta litt i..
nå skal de visstnok gi oss en ny forumsplattform da, så da kan man jo håpe at ting blir bedre.. [;)]

ORIGINAL: Hildegirl

Vi kan alltids flykte videre. Vet kke med deg, men jeg drar neppe tilbake til dib, uansett hvordan det går her. hehe

Vi kan da ikke ha bv-rejects! Nei nei, BLI når dere først har funnet oss! [:D]

Hvordan oppsummere, hmmm...
Pass opp for troll på fredager, modder elsker å flytte alt som handler om mat og lek med på den interne humoren! [:D]

ORIGINAL: [Malin]

ORIGINAL: Cinnamon*

Hvorfor brukte dere så lang tid..?

Jeg var på BIM høsten 07, våren 08.. :)

Samme her!!! Har noen nick jeg husker derfra, lurer på om dem er her [:D]

æ va dær å da :D

Jeg dævver! En hel liten karavane av dib/bim-flyktninger!

Nei, det ble for mye reklamemas og sidene lasta utrooolig treigt.

Jeg har beholdt samme nick, men går også under Mamma Heksa på ymse forum.

Skjønner godt at dere flykter jeg! [8D]
Men treghet og mystiske moderatoravgjørelser finner dere i hopetall her også.. Så er dere advart. [;)]

Dere får jatte med på humoren, og ikke bli så sinna med en gang, selv om dere har veldig lyst.
Jeg fyrte meg som bare det det første året jeg var her, men nå gidder jeg ikke. Nå er det bare morsomt. [:D]
Velkommen i galskapen!

Og dere som er fra Bergen, må gjerne gi dere til kjenne! Vi vil gjerne bli kjent med flere! [:)]

Back
Topp