Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Njæ, jeg bor oppi bygda, sammen med en som var med på jakten på kjærligheten for mange år siden;-) om det sier deg noe. Født i 88- jaÅååå nå ble jeg nysgjerrig her ja
Du bor ikke tilfeldigvis over barnehagen og er født i 88?
Ja stemmer han var det ja, glemmer slike ting jegNjæ, jeg bor oppi bygda, sammen med en som var med på jakten på kjærligheten for mange år siden;-) om det sier deg noe. Født i 88- ja![]()
Ah, ja. Nå kobla jegJa stemmer han var det ja, glemmer slike ting jeg
Da vet du veldig godt hvem jeg ergår sikkert en haug med rykter om meg der om dagen
Vi heter det samme gikk i samme klasse i mange årvar først når jeg kom på dataen og så signaturen din at jeg linket til at det måtte være deg
men viste ikke at dere hadde flyttet
![]()
HahaAh, ja. Nå kobla jeghaha! Uff.. Treg jeg vettu
sendte deg en PM
![]()
Hehe, ikke nå, nei;-)Hahakan da ikke hvert sååå vanskelig å koble det da
haha
Er også sunnmøring, men sier "pidde" om mopedSom sunnmøring syns ikke jeg at jeg sier så mye rartMen synes de her er sære:
Kaule - Slåsskamp
Pedde - Moped
Vassavgifta - Kommune avgifter
Tenker ikke over at låkt er rartEr også sunnmøring, men sier "pidde" om mopedsynes heller ikke vi sier så mye rart, men får nok mest komentarer på at vi sier låkt (vondt). Og mange ler om jeg sier "saudehaud" (hodet til en sau).
![]()
Mannen har nordmørsdialekt. Sier f.eks:
Klar - sliten
Kakstjiv - brødskive
Kjøle - litt vanskelig å forklare, noe kan være kjøle (veldig) fint. Eller "d va nå kjøle" (voldsomt?)