Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LineMerethe
Syns der ær så fasinerændes me dialektæ jæ, ossen snakkær dere? Vært morro å se hvor mange forskjellige setningær det hadde blitt! Kopier det jæ har skrevi her nå da, på din diælekt, så får vi se om vi skjønnert hva det står...
Jæ ær fra særp[:D] Østfold, her ær vi brede på ææææ'ene..
Bilær å båtær som tutær og pærtær
" Synns d e så facineranes me dialækta æ, kossn snakke dåkker? Vært arti å sedd kor mange fårskjellige sætninga d hadde blidd! Kopier det æ har skreve hær nu da på din dialækt så får vi se om vi fårstår det som står... "
ORIGINAL: mmjm
Syns d e så facineranes me dialækta æ, korsn snakka dokker? Vært arti å sett kor mange forskjellie sætninga d ha bitt! Kopier d æ ha skreve her nu da på di dialækt så får vi sjå om vi forstår d som står...
ORIGINAL: Marit 83
" Synes det er så facinerende med dialekter jeg, hvordan snakker dere? Vært arti å sett hvor mange forskjellige setninger det hadde blitt! Kopier det jeg har skrevet her nå da på din dialekt så får vi se om vi forstår det som står... [;)] "
ORIGINAL: KangaRoo
ORIGINAL: Marit 83
" Synes det er så facinerende med dialekter jeg, hvordan snakker dere? Vært arti å sett hvor mange forskjellige setninger det hadde blitt! Kopier det jeg har skrevet her nå da på din dialekt så får vi se om vi forstår det som står... [;)] "
Syns de æ så fasinerandes me dialekta e, kost æ de dø prata? Vøre moro å sett kor mange førskjellige setninga de hadde vørte. Kopier de e har skreve her no då på di dialekt så får mø sjå um mø førstår ko så står der..
De ska bi artigt å sjå kem tå dikkan så sjøna kor e kjem i frå.