Ja tror dja. hadde vel bidd litt dyrt ellers![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tror dja. hadde vel bidd litt dyrt ellers![]()
jeg har s5. og håper den holder for alltid. de nye telefonene er så dyyyreJa tror d![]()
Jeg vurderte å kjøpe s5 men ventet heller til s6 komjeg har s5. og håper den holder for alltid. de nye telefonene er så dyyyre
har hatt min siden den kom ut tror jeg. godt over året iallefall. hakke råd til ny tlf. så blir denne ødelagt går jeg tilbake til nokia 3510 eller noJeg vurderte å kjøpe s5 men ventet heller til s6 kom. Håper den holder lenge
![]()
Måtte ha ny eg.. batteriet på den eg hadde va dårligt og an begynte å leva sitt eget liv. Men va vel rundt 2.5-3 år og tror eg..har hatt min siden den kom ut tror jeg. godt over året iallefall. hakke råd til ny tlf. så blir denne ødelagt går jeg tilbake til nokia 3510 eller noden funker faktisk enda :O
da e det påtide me nyMåtte ha ny eg.. batteriet på den eg hadde va dårligt og an begynte å leva sitt eget liv. Men va vel rundt 2.5-3 år og tror eg..
Ja synes og dda e det påtide me ny![]()
ordna mamma den telefonen der forrige uka. må sei æ blei litt misunneligJa synes og d![]()
Ja e kjempefornøyd md anordna mamma den telefonen der forrige uka. må sei æ blei litt misunneligveldig bra skjerm og kamera da!
![]()
Va litt stiliare enn den æ harJa e kjempefornøyd md an![]()
Jenta mi er 6 mnd i da![]()
Må prøva å holda litt liv i anHjelpes...denne tråden bare forsvinnne jo![]()