Så koss går d?Ja, må jo det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koss går d?Ja, må jo det![]()
Så koss går d?
Tiå går så altfor fort :-OJoda, her e alt bra
snart 3mnd kontroll på oss neste uga
Der då?
Tiå går så altfor fort :-O
Joda syk mini men ellers bra. Bare ein liden måned igjen av permisjonen og nå:-/
Ja forkjølt og feber:-/. Mistenke tenner då han har vært forkjølt md tenner når han fekk de 2 han har og.Ja, det e heilt sykt kor fort det går!!
Off, håpe minien din blir fort frisk igjen...forkjølte?
Oj, ein mnd igjen
Grue du deg?
Ja forkjølt og feber:-/. Mistenke tenner då han har vært forkjølt md tenner når han fekk de 2 han har og.
Både og. Ska heldigvis ha ferien min før eg begynne å jobba igjen så begynne ikkje før på nyåret men sko gjerna vært hjemma lenger
Ja veldig greit md ferienOffdå, stakar lille![]()
Ferie e kjekt å ha, ja...eg ska bruka min og itte permisjonenså ska ikkje jobba igjen før juni/juli
![]()
Korsen gikk d?Nå ska eg prøva å legga mini i sengå snart... Han e nybada, har tørr bleia, va i godt humør (men trøtt) og får mat nå. Så får me se kor lenge han blir liggande![]()
Korsen gikk d?
Tia går så sykt fort ! Nå har hun begynt å sette seg oppHurra for det!
Min lille va 3mnd på onsdag![]()
Tia går så sykt fort ! Nå har hun begynt å sette seg opp
NeiJa, heilt ekstremt!
Oj, såpass! Så kjekt![]()
Neitia går altfor fort ! Savner baby'n min
Ja ! Kommer til å være eiesjuk på neste mannHahaja, e vel nå me ska setta pris på nåtiå
![]()
Eg e heilt sjokka :-O. Mini sov t 07.10 idag.. Og sovna 17.45 igår kveld:-O.
Oi det hadde vært drømmesituasjon herEg e heilt sjokka :-O. Mini sov t 07.10 idag.. Og sovna 17.45 igår kveld:-O.