Herligt når de sove litthørt nettopp en lyd innafrå rommet her og , men kameraet vise at ho søv enda søtt. så vi får se kor lenge ho søv idag. blitt litt øve en time no![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herligt når de sove litthørt nettopp en lyd innafrå rommet her og , men kameraet vise at ho søv enda søtt. så vi får se kor lenge ho søv idag. blitt litt øve en time no![]()
Va den ferdig da?Herligt når de sove litt. Her har an våkna så får gi an litt mad før me tusle litt ud
. Må høre om mobilen min e blitt ferige itte eg måtte levere an inn t reperasjon
![]()
Nei an va ikkje d:-/. Va eg heldig kom an t fredagVa den ferdig da?![]()
Åh. Kjipt da:/Nei an va ikkje d:-/. Va eg heldig kom an t fredag
Ja håpte an va klar nå:-/Åh. Kjipt da:/
heldigvis ikje så leng te fredag da!Ja håpte an va klar nå:-/
Nei går fort dheldigvis ikje så leng te fredag da!
jaNei går fort d. Satse på at an e klar t då ihverfall
![]()
Nei hadde ein gammal liggande så bruke den imensjae du heilt uten telefon i mellatia da?
greit å ikje være heilt fri da. men skjønna du vil ha tebake din ordentligeNei hadde ein gammal liggande så bruke den imens. Men hadde vært greit å fått den andre t bake nå denne eg bruke nå e godt brukt og slite bl.a md dårlig batteri
R ein samsung s6 edge. Ikkje så lenge eg har hatt an hellergreit å ikje være heilt fri da. men skjønna du vil ha tebake din ordentligekordan tlf e det du har inne på rep?
nei, det e vel ikke så leng sia den komR ein samsung s6 edge. Ikkje så lenge eg har hatt an heller
Mini klarte å få tak i an og så gjekk an i bakken så skjermen knuste:-/nei, det e vel ikke så leng sia den komka så skjedd me den ?
åååhh.. :/ må du betal my førr å reparer da?Mini klarte å få tak i an og så gjekk an i bakken så skjermen knuste:-/
Går heldigvis på forsikringenåååhh.. :/ må du betal my førr å reparer da?
det va bra da!Går heldigvis på forsikringen![]()
Ja gla for d:-Ddet va bra da!![]()
ja. hadde vel bidd litt dyrt ellersJa gla for d:-D