Dialekt-tråden

Ja, å særle ner doktorein ikkje skjønna kå såm gjer d..:( Men far min va slek au, utta at døm feinn ut kåfår.. Så æ sikkert arvele:-)
Hehe, ja, spørst dæ;)

Så kjipt då..
Eg har arva mamma sine konstant kalde hender, og nå har mini og fått di..
Synd me ikkje kan velga ka som ska gå i arv :p

Slit mykjy mæ dæ når e ikkje æ gravid au e, men nå ha d vore ekstremt!:-P Å ingenting hjølp!:wideyed: Mor mi si at når n slit mæ heisjbrann, da fæ'n ein håråt baby;)
Ja, dæ må væra lov tykjy e;)

Hihih,mi hadde masse hår når ho kom. Å æ gikk konstant me halsbrann :p
Prøvd å drekk litago sjokolademelk? Det funka faktisk her.

Hihih,mi hadde masse hår når ho kom. Å æ gikk konstant me halsbrann :p
Prøvd å drekk litago sjokolademelk? Det funka faktisk her.
Da æ d sikkert någå sant ti dæ da;) Ja, ha prøvd så å si alt snart!:-P Einaste e ikkje ha prøvd æ mandler, meeen hvis e ska prøve dæ, da må nugun stå klar mæ adrenalinpenn åt me - ekstremt allergisk mot mandler! :-P

Da æ d sikkert någå sant ti dæ da;) Ja, ha prøvd så å si alt snart!:-P Einaste e ikkje ha prøvd æ mandler, meeen hvis e ska prøve dæ, da må nugun stå klar mæ adrenalinpenn åt me - ekstremt allergisk mot mandler! :-P
:p
Oj, da vælle du halsbrann heller :p

For fyste gang har eg vært nødt t å skifte bleia på mini om nattå pga lekkasje:-O. Prøve up and go for fyste gang og enten har an drukke møje i kveld eller så holde de mindre

For fyste gang har eg vært nødt t å skifte bleia på mini om nattå pga lekkasje:-O. Prøve up and go for fyste gang og enten har an drukke møje i kveld eller så holde de mindre
Æ bruke d på natta på tuppa mi. Æ må pass på å brætt ut kanten under rompa vess itj så lek d. Men når a va mindre måtta vi bruk vanlie bleia på natta og up and go på natta :)

Back
Topp