Dialekt-tråden

Nesten plågsamt te tider, føle både hænd å føt brenn upp!:p Men keinn teinkje me at å væra keill ikkje æ någå godt! Hvis e frys på hænd/føt, da æ e sjuk:p

Hehe, eg må alltid ha ullsokker og vanter på vinteren...ellers blir hendene lilla :o åsså får eg ikkje varmen igjen i beinå før på kvelden når eg har lagt meg onna dynå :p

Jupp!!o_O La se ikkje da, hældigvis, å nå regna d:-P
Æ frå Gudbrandsdalen, bur i Gausdal (ca 30 min nord for Lillehammer) :-) Bur så å si på fjeille da, 650 moh hær:-P
Litt innlandet då ja:-). Har ei venninna så studerte på evenstad og der va d litt snø i fjellet eine gangen eg besøkt hu i slutten av september

Lika greit det regna vekk igjen sikkert :p off...
Glede meg ikkje te snø, sludd og vinter :eek:
Ja, igrunn:p Gleda me ikkje te sludd å slaps e, men gleda me faktisk på Ækte vinter! :) Tykjy dæ æ trivle når d ligg ein meter mæ sjogg på jole å slek;)

Litt innlandet då ja:). Har ei venninna så studerte på evenstad og der va d litt snø i fjellet eine gangen eg besøkt hu i slutten av september

**Denna hær sku e poste såm svar før idag, men internetten (å 4g-dækningje!) klikka hær, så e ha heilt gløymt tå d - fram te nå:-P**

Æ har fått heim ei skikkelig kos-veitj fra barnehagen :))

Back
Topp