Go mårenGod morgen frøknerkor det går me dokker idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Go mårenGod morgen frøknerkor det går me dokker idag?
Go måren. Går bra her, litt småuggen. Md dg då?
Ja, e kun godt klart me utta e au kjeinne e.. Men e teinkje såm så, at gevinsten såm kjøm i januar æ så oændele mykjy større heill alt anna, så da ska e bite ti me någå smerto tå fårskjællige slag!D kan eg forstå:-/. Hadde bekkenløsning sjølv og konne godt vært foruten den![]()
Litt småkvalm. Vært d i ett par dager nå :-/. Men komme sg somregel ud øve dagen før d komme tbage i kveldingåSmåuggen? Nåkka gale?
Jauda, her sett æ å håpe snupps sovne snart igjen. De korte luran hennes bære fortsette![]()
Ja va verdt dJa, e kun godt klart me utta e au kjeinne e.. Men e teinkje såm så, at gevinsten såm kjøm i januar æ så oændele mykjy større heill alt anna, så da ska e bite ti me någå smerto tå fårskjællige slag!❤
Ikkje eg heller. Tar gjerna turen t jobben t morå mi hvis eg får tak i hu dåNei, nå må eg vel få komt meg ud.. Har jo ikkje gjort någenting fornuftig idag![]()
Ikkje eg heller. Tar gjerna turen t jobben t morå mi hvis eg får tak i hu då![]()
Hehehe her leke mini i babygymmenGreit å få gjort någe ihvertfall ja
Bå e jaffal mini våken her, e heilt turbo i babygymmen![]()
Hehehe her leke mini i babygymmen. Eller md alt rondt babygymmen
![]()
Ja e dKjekt når di kose seg![]()
Ikkje mykjy fårnuftogt såm ha vorte gjort hær heill, ska e si d!Nå ha e akkuratt stappa ti me to rugsprø mæ rauost, ein tekopp å ein Skyr mini (slek ny drikkeyoghurt), så nå æ e vel kanskje mætt i eit kvarter, haha!
Hældig får tie da! Døm åss leie tå har ein Latvier såm driv å beisa uppatt huse derest, å heinn jobba på Q-meieriet, så seinast i jår kåm n mæ ein full bærepåså mæ Skyr mini, rumme å frokostyoghurt åt åss!Alt detta fæ åss kun fårdi gubben min ha ordna någå greier på bil'n has, å heinn æ så takknæmmle får dæ, så da åverausa n åss mæ meieriprodukt, sjøl um n au betale gubben får arbeie mæ bil'n!
![]()
Har dåkker så fint ver at d går an å vårrå ut? D e d slettes itj her. Maja altså.Nei, nå må eg vel få komt meg ud.. Har jo ikkje gjort någenting fornuftig idag![]()
Ja, heilt utrule!Heldige dåkk då!eg hadde skyr te frokost... Men har ikkje smakt skyr mini
Rauost?
Nå har me vært ude på tur..blei ikkje langt idag, siden eg fekk meg gnagsår igår![]()
Har dåkker så fint ver at d går an å vårrå ut? D e d slettes itj her. Maja altså.![]()
Ja, heilt utrule!Skyr mini æ knallgo! Hehe, rauost=brunost
Au, gnagsår æ ikkje någå godt!
![]()
Ja, deinn æ å anbefale altså!Må se om eg finne skyr mini i butikken seinere
Brunost ja
Usj, nei...må få meg gnagsår-plaster!
Ja, deinn æ å anbefale altså!Æ nå egentle beregna på småtasse da (derifrå namne "mini"
, men e tykte n va knall!
Hehe, ja, har mange rare uttrykk uppi G.dal'n, seruJa, æ nok bæst å få tak ti dæ! Go bedring mæ gnagsåre!
![]()
Jupp!Åjaaa, e det di der små posegreiene?
Ja, e ikkje alltid liga lett når det går på dialekt
Jo takk du![]()