Å neida, her i huse bli kurven ståanes på golve ei stund :/Når eg fyst har bretta de så havne de fort i skapet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å neida, her i huse bli kurven ståanes på golve ei stund :/Når eg fyst har bretta de så havne de fort i skapet![]()
Havne fort ubretta inn i skape hær![]()
Hehe, æ e nødt t å legg dæm sammen.. æ bruke mytti tørketrommel så da bli d så frøkteli skrokkåtÆ vel bare lillegutt sine klær så blir bretta hær![]()
Hehe, æ e nødt t å legg dæm sammen.. æ bruke mytti tørketrommel så da bli d så frøkteli skrokkåt![]()
HeheheBruke allti tørketrommel æg au. Orke kje henga opp på tørkestativ kan du truhehe. Går helle i skrukkete klær
![]()
Hehehe![]()
Æ bruke faktisk å heng opp litt å æ da. Mytti tå tuppa sine kleia som krympe sjø . Og ullkleia må æ heng opp)
Men tar tid å få bretta d dåÅ neida, her i huse bli kurven ståanes på golve ei stund :/
Åja. Æ har bretta kleia no, å d har itj komme sæ i kurven en gang .Haha. d ligg utover stubordet.Men tar tid å få bretta d då![]()
Æ e så lei av å lægg sammen kleia. Skulla så gjerne ønska d va ei maskin som la d sammen fer mæ![]()
Blæææh så kjedeligt :-/Åja. Æ har bretta kleia no, å d har itj komme sæ i kurven en gang .Haha. d ligg utover stubordet.
Ha komme sæ I kurvan no da, men d får vent t å kom sæ på plassn din t i mårra ;pBlæææh så kjedeligt :-/
Æ har ein sånn robot støvsuger æ kain lån dæHaha, jo takk
Komme du her å støvsuge då?
Greit å ha någe å gjør då ogHa komme sæ I kurvan no da, men d får vent t å kom sæ på plassn din t i mårra ;p
JeppGreit å ha någe å gjør då og![]()
Hehe, men da brætte du kleian min Saint?Ooohja komm an
![]()