Klare for ny månte ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja håpe dKlare for ny månte ?
Jupp!Hehe, nei, d bli ein del pussige ord da
![]()
Anbefale dæ altsåDå har eg jo sett diburde kanskje smaka og..
![]()
Anbefale dæ altså![]()
Hær æ døm utrule flinke på eille butikke, men så bur nå e i bygde såm "starta" Q-meieriet au da, såFår se om di har nere på kiwi seinere... Men syns kiwi e sykt treige på å få inn disse nye varene egentlig![]()
Uff kjedlig! Håper det orner segJa håpe d. Men fortsette mini i dette humøret så ser d dårlig ud:-/
Jada ordna sg t sluttUff kjedlig! Håper det orner seg
Så braJada ordna sg t slutt. Itte tur md intens vugging sovna han
![]()
Hær æ døm utrule flinke på eille butikke, men så bur nå e i bygde såm "starta" Q-meieriet au da, så![]()
Greit når d funkeSå bradet hjælper her å
![]()
Hadde gjerne hatt ein sånn maskin eg ogÆ e så lei av å lægg sammen kleia. Skulla så gjerne ønska d va ei maskin som la d sammen fer mæ![]()
Æ e så tafatt når kjæm d å lægg sammen kleia så d hope sæ opp.. blæ..Hadde gjerne hatt ein sånn maskin eg og![]()
Akkurat sånn her og:-/. Kan ikkje fordra å legga samen klerÆ e så tafatt når kjæm d å lægg sammen kleia så d hope sæ opp.. blæ..
Æ e egentlig verre på å få d inn I skape da,d ska æ innrømAkkurat sånn her og:-/. Kan ikkje fordra å legga samen kler![]()
Når eg fyst har bretta de så havne de fort i skapetÆ e egentlig verre på å få d inn I skape da,d ska æ innrøm![]()