Så braVa jaggu på topp 100 e au!På plass 77
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braVa jaggu på topp 100 e au!På plass 77
![]()
Så bragodt jobba
Så bra![]()
Hadde virkele ikkje trudd e va på lista nå, føle ikkje e ha vore så tulle aktiv siste viku, menSå bra. Flink du er
![]()
Har sett det jaHe jobba hardt dei siste dagane for å prøva å klara topp 100så nå æ æg stolt :-D hihi
Hjelpe å skravle littHe jobba hardt dei siste dagane for å prøva å klara topp 100så nå æ æg stolt :-D hihi
Eg har skravla ein del denne måneden i motsetning t tidligere så spent på resultatet i mårå. Men tvile på eg vinne någeHadde virkele ikkje trudd e va på lista nå, føle ikkje e ha vore så tulle aktiv siste viku, menSpeinnande å sjå imårgå da!
![]()
Har sett det jajeg må sjekke plassen min
Haha nei ! Der er der lite liv altså !Hehe. Æ jo at æg he oppdaga generelt forumetdu au vett jo at me komme kje på topp 100 mæ å henga inne på april
![]()
Bærre å krysse fingre å håpe!Eg har skravla ein del denne måneden i motsetning t tidligere så spent på resultatet i mårå. Men tvile på eg vinne någe![]()
Bærre å krysse fingre å håpe!
Nai, nå æ d seingje neste stopp hær! Natta!![]()
NeidaHar alle lagt seg? Strax natt her og nå![]()
Har alle lagt seg? Strax natt her og nå![]()
Å så morro !Kje heilt ennå. Men snart. Ska straks bjynna mæ flaskevask, koke opp vann å måle opp pulver.
Neidajenta mi fikk helt raptus! Prøvde å legge hu i 2 timer
![]()
Er det no spesielt du gjør ? Eller sovnern sjøl ?Her sovna min på ca 5 min. Før hall 7hehe. Måtte gi han tytten i 10 tiden. Men utenom det så sover han søtt enda
![]()
Å så morro !
Man kan jo slutte med det nå. Det leste jeg. Vi tar bare flaskene i maskin nåMhmmmm. Dæ æ den drit delen mæ å kje få t amming :-/ men men. Æ Såååå gla for æg sleppe å koka flaskene lenger vertfall.
Er det no spesielt du gjør ? Eller sovnern sjøl ?
Man kan jo slutte med det nå. Det leste jeg. Vi tar bare flaskene i maskin nå