Har hørt om alle de på mellom 3500 og 4300 eg. Ingen i vennegjengen min så har onger så hadde så små ;-). De lå på rundt 4000gr
![]()
Tenkte på nå æg. 9 mnd vektå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt om alle de på mellom 3500 og 4300 eg. Ingen i vennegjengen min så har onger så hadde så små ;-). De lå på rundt 4000gr
![]()
Aaah, ja sånn sett ligge han nok ganske innenfor normalenTenkte på nå æg. 9 mnd vektåmen hær he dei fleste som æg kjenne t. Føda små elle "normale" unga
Aaah, ja sånn sett ligge han nok ganske innenfor normalen. Lå vel rett i underkant av 50 prosentilen t hs sitt skjema
![]()
:-O. Men d går sg vel t når an blir mer mobilDæ æ jo bra. Min æ litt øve den øverste streken :-O
:-O. Men d går sg vel t når an blir mer mobil![]()
Har kraftig beinbygning sjølv mens gubben e tynn og godt trentHåpe dæ. Æ stooooor sjøl. Men ønske kje dæ for lillegutt. Mannen er syltynn. Så jeg syns han skal bli en blanding av oss![]()
Har kraftig beinbygning sjølv mens gubben e tynn og godt trent![]()
Har nå ennå itte min meining litt for møje igjen av gravid magen:-/.Va dæ bare beinbygningen så sko æg kje klagt. Men he alt for møje kg fett auhehe
Har nå ennå itte min meining litt for møje igjen av gravid magen:-/.
Eg har vel ihvertfall 10-15 kg eg vil ha av. Men me ein gubbe så e møje ute og styre så blir d dårlig md trening for min del. Men går ein del turer dåHehe. Me blir vel aldri fornøydesko vore kvitt rundt 60 kg. Så litt meir enn gravidmage hær
hehe
Eg har vel ihvertfall 10-15 kg eg vil ha av. Men me ein gubbe så e møje ute og styre så blir d dårlig md trening for min del. Men går ein del turer då![]()
Aldri vært særlig fornøyd eg heller. Men har funne ud at eg har den kroppen eg har så får eg heller prøve å bli flinkere å trene og holde an ved likeHe sloss mæ vektå si barnaskulen. Så he vel egentle ca gitt opp. Men men. Sko ennå ønska æg va tynn, men hate kje kroppen lika intenst lenger![]()
SandefjordRundt Bergen då? Pluss minus? Litt nord for Bergen kanskje. Om æg kjr husker heilt feil frå tiå æg va sammen med en oppi der![]()
Æ vel litt kortere tid for mæg mæg nå. For bur kje så langt unna Haugesund nå.
Så braYeay. Sjekka akkurat topp 100. Æg he klart å komma mæg på an. Vel å merka på plass 100. Men æg æ der![]()
Så braYeay. Sjekka akkurat topp 100. Æg he klart å komma mæg på an. Vel å merka på plass 100. Men æg æ der![]()
SandefjordHehe så andre veien
ÅjaSandefjord ja. Når du seie dæ så huske æg at du he skreve dæ før. Stefar min æ frå Sandefjord. Snill, men plagsomhehe