Hehe ja eg e nå fra bittelitt nord for bryne ja. Stavanger for å vær nøyaktig
. Men bor på sola nå då
![]()
Var Sandnes/Stavanger æg såg for mæg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja eg e nå fra bittelitt nord for bryne ja. Stavanger for å vær nøyaktig
. Men bor på sola nå då
![]()
Då traff du jo spot onVar Sandnes/Stavanger æg såg for mæg![]()
Nei varte i 30 min den andre luren sjølv om han egentlig burde ha sove lenger. Så fekk kvelds ca kl 17, stell rett ittepå og flaske/pupp i sengå rundt halv 6 så øve i sprinkelsengå. Då herja han litt der trøtt så an va før d blei skikkelig sutring og hylgrining fordi han va trøtt men å finne søvnen sjølv ska an ikkje:-/. Sovna på skulderen min og ligge nå på brystet mitt å sove
Nå sove han så søtt i sengå siPrøv å lægg han ned no da, sia han søv? Vente til han søv skikkelig godt da![]()
Her tok æ feil når æ sa det bei natta på frøkna klokka seksmåtte gje ho ei flaska tell no nettopp og ho spist nesten 100ml, så bei jo et fullt måltid
men no søv ho nok snart
sendte ho rett inn i matkoma
![]()
Då traff du jo spot on![]()
Ååh, så braNå sove han så søtt i sengå si. Sovna på skulderå mi og fekk lagt an i sengå si uden at han våkna
![]()
Nå sove han så søtt i sengå si. Sovna på skulderå mi og fekk lagt an i sengå si uden at han våkna
![]()
Heilt enigeMe va ganske flinke begge 2 syns ægsånn der va min store lillegutt i seng å sove søtt
![]()
Ja så nå kan eg få litt kvalitetstid for mg sjølvÅåh, så bra![]()
Det e godt detJa så nå kan eg få litt kvalitetstid for mg sjølv![]()
Å hørtes godt udDa va det svele steiking på gangvart fysen på no godt ikveil
![]()
Nja ikkje så møjeDet e godt detka du ska ikvell da?
Me jordbær på bi det nammenamÅ hørtes godt ud![]()
Ååh nei nå fekk eg og lyst på:-D. Prøvde å hinta t gubben men tror ikkje han tok d hintet..Me jordbær på bi det nammenam![]()
Heilt enige. Ikkje så vanskelig å gjetta når ein e fra same kanter fra landet
.
Mini har sovna her og.
Haha, hint litt tydeligarÅåh nei nå fekk eg og lyst på:-D. Prøvde å hinta t gubben men tror ikkje han tok d hintet..
Nja ikkje så møje. Kanskje skravle mg litt opp på listå her og prøve å ha litt kvalitetstid md gubben
. Du då?
Aldri kjekt md sprøyter:-/. Koss gammal e an? Neste kontroll her e i begynnelsen av januarÆ jo sant dæ. Men me va flinke uansetthehe. Uff, vaksiner på onsdag hær. Grue mæg. Håpe han kje reagere på an. Me sko egentle sist onsdag, men då va hs sjuk.
Å så æ æg nysgjerrig på kæ min hs seie om vektå hans. Va for en mnd si på åpen helsestasjon dag å vegte han. Å fekk då beskjed av frå hu hs som va då å slanka han. Hu forandra t begrensa. Men va tydelige at hu syns an va for tung![]()
Holdt mg stabilt på same plass men håbe å komma øve siste kravet t bilstolen ogÅh, den lista ja. Æ e sekkert dotte laaangt nedva nesten ikke her i helga.
Æ tenkte det samme![]()