Dialekt-tråden

Nei varte i 30 min den andre luren sjølv om han egentlig burde ha sove lenger. Så fekk kvelds ca kl 17, stell rett ittepå og flaske/pupp i sengå rundt halv 6 så øve i sprinkelsengå. Då herja han litt der trøtt så an va før d blei skikkelig sutring og hylgrining fordi han va trøtt men å finne søvnen sjølv ska an ikkje:-/. Sovna på skulderen min og ligge nå på brystet mitt å sove

Prøv å lægg han ned no da, sia han søv? Vente til han søv skikkelig godt da :)
Her tok æ feil når æ sa det bei natta på frøkna klokka seks :p måtte gje ho ei flaska tell no nettopp og ho spist nesten 100ml, så bei jo et fullt måltid :p men no søv ho nok snart :) sendte ho rett inn i matkoma :p

Prøv å lægg han ned no da, sia han søv? Vente til han søv skikkelig godt da :)
Her tok æ feil når æ sa det bei natta på frøkna klokka seks :p måtte gje ho ei flaska tell no nettopp og ho spist nesten 100ml, så bei jo et fullt måltid :p men no søv ho nok snart :) sendte ho rett inn i matkoma :p
Nå sove han så søtt i sengå si:-). Sovna på skulderå mi og fekk lagt an i sengå si uden at han våkna:-)

Da va det svele steiking på gang :) vart fysen på no godt ikveil ;)

Heilt enige :-). Ikkje så vanskelig å gjetta når ein e fra same kanter fra landet:-P.
Mini har sovna her og:-).

Æ jo sant dæ. Men me va flinke uansett :-P hehe. Uff, vaksiner på onsdag hær. Grue mæg. Håpe han kje reagere på an. Me sko egentle sist onsdag, men då va hs sjuk.

Å så æ æg nysgjerrig på kæ min hs seie om vektå hans. Va for en mnd si på åpen helsestasjon dag å vegte han. Å fekk då beskjed av frå hu hs som va då å slanka han. Hu forandra t begrensa. Men va tydelige at hu syns an va for tung :-P

Nja ikkje så møje:-). Kanskje skravle mg litt opp på listå her og prøve å ha litt kvalitetstid md gubben:-P. Du då?

Åh, den lista ja. Æ e sekkert dotte laaangt ned :p va nesten ikke her i helga.
Æ tenkte det samme :)

Æ jo sant dæ. Men me va flinke uansett :-P hehe. Uff, vaksiner på onsdag hær. Grue mæg. Håpe han kje reagere på an. Me sko egentle sist onsdag, men då va hs sjuk.

Å så æ æg nysgjerrig på kæ min hs seie om vektå hans. Va for en mnd si på åpen helsestasjon dag å vegte han. Å fekk då beskjed av frå hu hs som va då å slanka han. Hu forandra t begrensa. Men va tydelige at hu syns an va for tung :-P
Aldri kjekt md sprøyter:-/. Koss gammal e an? Neste kontroll her e i begynnelsen av januar :-). Då e an 1 år.
Hørre mange oppleve at hs kanskje hinte frampå at ungene veie for møje. Går vel sg t når de e mobile

Back
Topp