Ja, blir spennande å se kossen di blir disse småeg håpe min arve mest fra meg..haha!
Koffer håpe du dt? Me tanke på sovinga?
Ja, æ lure så på kordan ho blir når ho bir litt større. Kordan personligheita hennes blir
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, blir spennande å se kossen di blir disse småeg håpe min arve mest fra meg..haha!
Koffer håpe du dt? Me tanke på sovinga?![]()
Ja, æ lure så på kordan ho blir når ho bir litt større. Kordan personligheita hennes blir![]()
Næj,jenta...no e d natta hr i huse i hværtfalldåkk får ha en strålende natt
![]()
Nei, eg tenke mest på personlighetenfaren va jo heil på styr når han va liten...sånn typ vindusknuser og postkassesprenger.. Omg, det e IKKJE aktuelt ihvertfall
eg va litt mer sånn skoleflink og englebarn
![]()
Hehe, litt sånn her i gården og. Æ va skoleflink og veldig kjedelig tenåringhan va meir rebelsk, men alltid gulle god
men vo va vesst begge et skikkelig styr me som liten. Høgt og lavt heile tia, og ga foreldran vårres grå hår tidlig
te tider måtte begge være i sånn sæla me bånd så vi ikje stakk ifra førreldran vårres absolutt heile tia
funka dårlig
![]()
Ja, trur vi berre forberede oss på grå hår om et par årHaha, syns eg serkan jo godt ver hu blir litt sånn då siden begge dåkk va det
det blir spennande å se på di
![]()
Ja, trur vi berre forberede oss på grå hår om et par år![]()
Ja, me de genan ho har fått såHihi, må kanskje det![]()
Goo'morgen!
Koss d står t m dialækt gjængen?![]()
Alt bare braGo ettermiddag
Kor det står tell me dæ? her nyt vi det strålande været. Slit me å få likjesnupps te å søv, men får det vel tell tellslutt. Ka du har te plan idag da?![]()
Alt bare bravært å gått tur i d fine været,en natursti i nærhetn..gikk ca 4km.faktisk
e slitn no...
Så no ska æ dusj å ordne mæ før vi ska på cup m jenta
Planer dåkk da?
Oj.. æ har vesst vært meir aktiv enn æ trudd i dag. Ifølge appen på telefonen har æ gått 8.2 km allerede! effektivt å trile tur altså!
Tydeligvis! Kjekt å ha telefonen i lomma som tracke det her altsåTrilletur e jo supereffektivt!![]()