Dialekt-tråden

Ja, blir spennande å se kossen di blir disse små :p eg håpe min arve mest fra meg..haha!

Koffer håpe du dt? Me tanke på sovinga?:p

Ja, æ lure så på kordan ho blir når ho bir litt større. Kordan personligheita hennes blir :p

Koffer håpe du dt? Me tanke på sovinga?:p

Ja, æ lure så på kordan ho blir når ho bir litt større. Kordan personligheita hennes blir :p

Nei, eg tenke mest på personligheten :p faren va jo heil på styr når han va liten...sånn typ vindusknuser og postkassesprenger.. Omg, det e IKKJE aktuelt ihvertfall :p eg va litt mer sånn skoleflink og englebarn :p

Næj,jenta...no e d natta hr i huse i hværtfall :) dåkk får ha en strålende natt :D

Nei, eg tenke mest på personligheten :p faren va jo heil på styr når han va liten...sånn typ vindusknuser og postkassesprenger.. Omg, det e IKKJE aktuelt ihvertfall :p eg va litt mer sånn skoleflink og englebarn :p

Hehe, litt sånn her i gården og. Æ va skoleflink og veldig kjedelig tenåring :p han va meir rebelsk, men alltid gulle god :p men vo va vesst begge et skikkelig styr me som liten. Høgt og lavt heile tia, og ga foreldran vårres grå hår tidlig :p te tider måtte begge være i sånn sæla me bånd så vi ikje stakk ifra førreldran vårres absolutt heile tia :p funka dårlig :p

Hehe, litt sånn her i gården og. Æ va skoleflink og veldig kjedelig tenåring :p han va meir rebelsk, men alltid gulle god :p men vo va vesst begge et skikkelig styr me som liten. Høgt og lavt heile tia, og ga foreldran vårres grå hår tidlig :p te tider måtte begge være i sånn sæla me bånd så vi ikje stakk ifra førreldran vårres absolutt heile tia :p funka dårlig :p

Haha, syns eg ser :p kan jo godt ver hu blir litt sånn då siden begge dåkk va det :p det blir spennande å se på di :D

Nei no må æ prøv å sovva litt tru æ. Vest itj bli æ sur å grinåt imårra

Goo'morgen!
Koss d står t m dialækt gjængen? :)

Nå fekk eg jysla lyst på ei pylsa me robbel og rakje å 7 te vers! Men når eg sko ut så klarte eg å snoffla i tråskådele, så nå blir eg sitjande i benken me ein gedigen kudel på stortå.

Goo'morgen!
Koss d står t m dialækt gjængen? :)

Go ettermiddag ;)

Kor det står tell me dæ? her nyt vi det strålande været. Slit me å få likjesnupps te å søv, men får det vel tell tellslutt. Ka du har te plan idag da? ;)

Go ettermiddag ;)

Kor det står tell me dæ? her nyt vi det strålande været. Slit me å få likjesnupps te å søv, men får det vel tell tellslutt. Ka du har te plan idag da? ;)
Alt bare bra :) vært å gått tur i d fine været,en natursti i nærhetn..gikk ca 4km.faktisk :p e slitn no...
Så no ska æ dusj å ordne mæ før vi ska på cup m jenta ;)

Planer dåkk da?

Alt bare bra :) vært å gått tur i d fine været,en natursti i nærhetn..gikk ca 4km.faktisk :p e slitn no...
Så no ska æ dusj å ordne mæ før vi ska på cup m jenta ;)

Planer dåkk da?

steike ta, flink du e ;) snuppa nekta å sove tiliare og i dag, så æ bestemt mæ fort etter æ sto opp kl 11 (mannen sto opp me ho halv 7) at ho SKU søv. uansett ka. så va rett opp av senga og ut me ho i vogna. spaserte i halvanna time mot byen og surra rundt der.

fotballcup dokker skal på eller?

æ burde ha gjort masse husarbeid no, mens likja halvsøv. men kjenne at energien helle mot å skravle her. :P

Oj.. æ har vesst vært meir aktiv enn æ trudd i dag. Ifølge appen på telefonen har æ gått 8.2 km allerede! effektivt å trile tur altså!

Då ska me snart ha litt barnefri når me ska på sommerfest md jobben min:-). Glede mg :-)

Hei hå! E på hyttetur med treigt nett, så luske bare innom her ein svipptur :p
Alt vel?

Back
Topp