Dette på rompa.

Sistine

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Jeg skulle løpe til do for jeg er så kvalm så klarte jeg å skli og dette på rompa. Landet på en måte oppå foten så ikke rett på rompa. Hva gjør jeg med det?
 
Jeg datt ned trappa for et par uker siden, landet på rompa nederst i trappa. Fikk beskjed om at etter fall så måtte gravide inn til observasjon 24-48 timer. Måtte ta registrering og ultralyd. Så du kan jo ringe føden å høre? Håper det går bra med deg[emoji4]
 
Husker sist så gikk jeg høygravid midt på vinteren, mener det var snakk om å ringe føden hvis du ramlet skikkelig boms, for å få sjekka at morkaken ikke løsna. Men husker ikke om det gjaldt samme hvordan man landet siden jeg ikke gjorde det. Ring og hør?
 
Datt i 1.svangerskap (bløtt glatt gulv inne) og fikk albuen rett i magen så magen strammet seg skikkelig på ene siden. Ble bedt om å komme til sjekk/registrering. Alt var fint heldigvis.
 
Jeg er på sykehuset nå. Ble kjeftet på på tlf fordi jeg ikke kom i går kveld. Jaja. Har sinnsykt vondt i magen og ryggen men det hadde jeg jo før jeg datt... så da skal jeg ha registrering så får vi se
 
Jeg er på sykehuset nå. Ble kjeftet på på tlf fordi jeg ikke kom i går kveld. Jaja. Har sinnsykt vondt i magen og ryggen men det hadde jeg jo før jeg datt... så da skal jeg ha registrering så får vi se
Håper alt er fint med den lille!
Og med deg, selvfølgelig, for noen dager du har hatt!
Synes nesten de bare skal holde deg der på sykehuset, så de kan ta vare på deg selv om du selv ikke gjør det :p
 
Håper alt er fint med den lille!
Og med deg, selvfølgelig, for noen dager du har hatt!
Synes nesten de bare skal holde deg der på sykehuset, så de kan ta vare på deg selv om du selv ikke gjør det :p
Haha. Hadde nesten vært best det!!
Er ikke lett å sitte på sofan og bare slappe av når man har en 6 åring som nettop har begynnt på skolen så vi må være der til halv 9, han krangler om de leksene hver dag siden han sier det er så vanskelig. Og dette husarbeidet da! Jeg blir små rar snart
 
Haha. Hadde nesten vært best det!!
Er ikke lett å sitte på sofan og bare slappe av når man har en 6 åring som nettop har begynnt på skolen så vi må være der til halv 9, han krangler om de leksene hver dag siden han sier det er så vanskelig. Og dette husarbeidet da! Jeg blir små rar snart
Slapp av i dag og hør på sykehuset. Lykke til :)
 
Haha. Hadde nesten vært best det!!
Er ikke lett å sitte på sofan og bare slappe av når man har en 6 åring som nettop har begynnt på skolen så vi må være der til halv 9, han krangler om de leksene hver dag siden han sier det er så vanskelig. Og dette husarbeidet da! Jeg blir små rar snart
Blir bare mer og mer imot skole for seksåringer...
Men husarbeid er det verre for politikerne å gjøre noe med :p

Er du i gang med registrering?
 
Blir bare mer og mer imot skole for seksåringer...
Men husarbeid er det verre for politikerne å gjøre noe med :p

Er du i gang med registrering?
Er ferdig nå. Satt i 40 min. Hun var helt stille i en halvtime så våkna ho. Skulle bare høre med legen om jeg skulle hjem eller hva jeg skulle tror jeg.
 
Jeg ble lagt inn og må være her til kl 22 i kveld :) fikk litt skjenn for at jeg ikke kom før, men de skjønnte jo at jeg ventet også siden det ikke var fall mot magen.
 
Jeg ble lagt inn og må være her til kl 22 i kveld :) fikk litt skjenn for at jeg ikke kom før, men de skjønnte jo at jeg ventet også siden det ikke var fall mot magen.
Bra de passer godt på dere :)

Håper du får dra hjem igjen i kveld.
 
Hmm..jeg må innrømme at jeg aldri hadde tenkt over at jeg skulle kontakte sykehuset om jeg hadde falt på rumpa. Jeg trodde at det bare var magen som var viktig jeg.

Da vet jeg det :)

Godt det gikk bra med deg og baby :)
 
Sitter her enda. Skal ha en registrering halv 8-8 og hvis den er fin så får jeg dra. Egentlig skulle jeg blitt til 10 men har en time å kjøre og det er bare skog og jorder med masse dyr så vi ble enig om st jeg kunne dra før det ble helt mørkt :)
 
Sitter her enda. Skal ha en registrering halv 8-8 og hvis den er fin så får jeg dra. Egentlig skulle jeg blitt til 10 men har en time å kjøre og det er bare skog og jorder med masse dyr så vi ble enig om st jeg kunne dra før det ble helt mørkt :)
Så bra alt var bra med den lille [emoji1]

Men dette fikk meg til å tenke, jeg falt ned litt av trappa ista, og på en måte sklei ned på rompa.. Er det normalt å ringe føde? Har jo kjent masse liv nå som jeg ligger i sofaen å er helt ubrukelig..
 
Tenker det er bedre om du tar en telefon enn ikke?!
Ja, det er helt sikkert det. Kjenner jeg har lite lyst egentlig [emoji28] er så stress om jeg må reise innover [emoji21] men værre om det skulle skje noe med den lille i magen.
 
Ja, det er helt sikkert det. Kjenner jeg har lite lyst egentlig [emoji28] er så stress om jeg må reise innover [emoji21] men værre om det skulle skje noe med den lille i magen.
Skjønner hva du mener, men bedre å ringe enn å sitte å lure på om du skulle ringt :)
 
Back
Topp