Dette med sjalusi...

ORIGINAL: jonesie

Jeg tror du har grunn til sunn-sjalusi... Jeg syntes du skal si ifra til han slik det er, hva du mener om denne saken. Deretter, hvis ting skulle utvikle seg at du setter ned foten.

Ok, men jeg tror han hadde vært sjalu også..hvis det var omvendt mener jeg...Men det er jo en del små episoder som topper sjalusien min...Men hun dama er jo gift, men ettersom samboeren sier er mannen hennes fryktelig slitsom og selvopptatt. Tenk om hun går lei da? Det er vist ingen som liker mannen hennes...

Er det virkelig ingen andre som har det sån  nå når de er gravide eller mens dere var det? Er det bare meg som er litt sprø?

huff kjære deg, det er heeelt normalt og kan føle seg veldig lite pen under graviditeten, og det er helt normalt og tenke slikt.. jeg har aldri hatt slike problemer men kjente det ble sånn da jeg var gravid..men tror ikke det er noe der altså.. det er jo ganske normalt og få god kontakt med noen du jobber så mye med..
det de har til felles tror jeg ikke du hadde kommet til og merket at han hadde sagt om du ikke hadde vært gravid..men snakk med han og fortell dine tanker, han kan sikkert trøste og berolige deg vet du..lykke til[:)]

Du er absolutt ikke sprø!
Det du beskriver høres ut som sunn skepsis/sjalusi.
Jeg har absolutt tillitt til mannen min, fordi vi har et åpent og ærlig forhold. Jeg VET at han forteller meg alt, og derfor får han langt større frihet enn de fleste. Men konsekvensen er at når jeg føler meg ukomfortabel/sjalu så sier jeg stopp, og da er det STOPP!
Har måttet si brems 5 ganger på 7 år, og har aldri vært noe problem.
Jeg oppfatter det nærmest smigrende når jeg ser damene som er interessert i ham, og hva han KUNNE fått dersom han var interessert selv - for han velger alltid meg! Kompliment, på en måte... [;)]

Nøkkelen er KOMMUNIKASJON. Mannen din har begynt bra ved å holde deg informert om hva som foregår. Nå er det DIN tur til å informere ham om at du føler deg litt utenfor og ufiks nå når du er gravid, og derfor er ekstra sårbar - noe som fører til at du bekymrer deg, sikkert uten grunn...
Gjør ham obs på at du hadde satt pris på om han kunne vært litt flinkere til å vise at han fremdeles setter pris på deg og liknende.
Ellers virker ideen om å få bedre kontakt med damen som en lur tanke - mindre sjanse for at HUN finner på noe dumt om hun liker deg, eller hur..? [;)]
Lykke til, uansett hva du gjør!

skjønner utrolig godt at du føler det sånn!!! hadde nok følt det samme hvis jeg var i dine sko!!

jeg var også mer sjalu når jeg var gravid ,og er det til tider enda....
men jeg tror det er heeeelt normalt å bli enda mer sånn når man er gravid-man er jo  i en veldig sårbar situasjon!

det jeg gjorde var å snakke ut med typen om dette.
jeg har alltid vært ei veldig uavhengig jente som ikke finner meg i noe tull, og hvis han da skulle vært utro(uten barn i bildet) ville jeg tenkt litt sånn at det var veldig syd for han og dratt!!!!

men plutserlig med barn på veg-er situasjonen veldig anderledes-og kunne ikke følt meg mere avhengig av han!og hvis han da skulle finne på å være utro følte jeg værden ville rase sammen......så ja følte mg veldig sårbar!

og skjønner deg derfor utrolig godt!!!!!
snakk med han om dette! du kommer helt sikkert til å føle deg bedre ang. dette da. og kanskje han tar mer hensyn....

lykke til[;)]

Godt¨å høre at jeg ikke er en nut-case i hvertfall! Tusen takk![:)]

Back
Topp