Dette gleder vi oss til

Gleder meg til og IKKE være gravid lenger ( kansje jeg er en av de veldig få som hater å være gravid)..
Gleder meg til å se den stolte storebroren første gang han ser mini..
Gleder meg til å gjøre i stand babytommet..
Gleder meg til å trille tur..
 
Jeg gleder meg til babygråt og våken netter <3 gleder meg til å trille og til å vise frem <3 gleder meg aller mest til å få en skrikende baby på brystet <3
 
Glede mæ masse t å kjenn dæm aller første tegnan t liv i magen, t magen veks, t fødseln å t å sjå ongan voks opp sammen, t å hjelp dæm gjennom livet å masse,masse meir :) Glede mæ t aillt æ får opplev med ongan min å aill den kjærligheten vi har sammen :)
 
Gleder meg til å få se h*n
Gleder meg til barna får glede av hverandre
Gleder meg til å få mer enn nok å gjøre ;)
 
Dere som gleder dere til selve fødselen, kan dere si litt merom hvorfor? Jeg trenger å grue meg litt mindre nemlig. Det hjelper ikke akkurat å se på fødeprogrammet på fem
 
Jeg gleder meg til å møte og "snuse" på den lille for første gang...få høre om det er en jente eller gutt vi har skapt!
Vi skal nemlig ikke vite kjønn på ultralyd! :confused:
 
Jeg vet ikke helt hvorfor jeg gleder meg. Forrige fødsel tok sin tid, men samtidig gikk tiden så fort. Jeg hadde 4 forskjellige jordmødre og alle var kjempe koslige. Jeg var 10 dager på overtid, så hadde jordmor inne hos meg hele tiden.

Du blir oppvartet. Det var noe nytt. Når du endelig får babyen din på brystet så tenker du at alt det vonde var verdt det.
Når fødselen er i gang så vet du at da slipper du snart unna halsbrannen du har hatt i månder, kvalmen, ryggplagene og du snart skal få møte din nye store kjærlighet :D
 
Gleder meg til de to store barna får hilse på drt nye familiemedlemmet:)

Og jeg gleder meg til å komme hjem fra sykehuset og starte på hverdagen som en ny familie :)
 
Gleder meg til å fortelle det til hele værden nå jeg passerer uke 12:) gleder meg til å kjenne liv i magen, og til snuppa skal bli storesøster. Gleder meg rett og slett til det meste til og med fødselen:)
 
Gleder meg VELDIG til å få vite om det er gutt eller jente! Er jo så kjedelig å titte på nøytrale ting!
 
Gleder meg til å se kjæresten holde babyen for første gang :D
 
Gleder meg også til å se den lille, hvem han/hun er, om han/hun ligner søsknene og sånt :)

Men før det gleder jeg meg veldig til å se hvor lenge jeg klarer å holde svangerskapet hemmelig, og hvordan folk reagerer når de får vite at nummer tre er i anmarsj :D
 
Først og fremst så gleder jeg meg til å få vite kjønn og å kunne innrede rommet til den lille etter dette :)
 
- gleder meg til å fortelle alle om nyheten :) STOLT!
- gleder meg til å oppleve denne fantastiske opplevelsen å være gravid!
- se samboeren med den lille :)
- bli mamma <3<3
 
Jeg gleder meg til å ha en liten klump på brystet mitt som lukter godt, sover og lager koselyder! Kan jeg si noe jeg gruer meg til? Etterrier og de første dagene med amming!
 
Gleder meg til
1. Kjenne spark i magen
2. OUL
3. Fødselen... fordi: jeg hadde en utrolig flott fødsel sist. Jeg hadde fantastiske jordmødre og en lege inne hos meg. Ene på natta var nesten ikke inne hos meg og sambo, men når hun var der var hun veldig behjelpelig og avløste samboer litt med å helle kaldt vann i ansiktet mitt mens jeg lå i badekarret. Hun kom til og med ned på barselhotellet kvelden etterpå for å se på babyen og gratulere oss. Helt fantastisk dame! Hun som tok imot mi lille tupp, var utrolig behagelig og flott dame som minna meg på om at jeg var sterk og hun lo når jentungen var kommet til verden, fordi jeg ikke hadde laga en eneste lyd... jeg hadde bare bøitt sint på meg selv og sagt høyt at "nå må jeg for hælvette få pressa ut den ungen min" gikk bare 18 minutt fra første pressrie til hun var ute...
4. Kjenne babylukt
5. Se mine to små vokse opp sammen
6. Se hvem h*n ligner på..
7. Gleder meg mest til å se trynet på familien når lille tupp skal ha på genseren hvor det står: jeg skal bli... storesøster! ;-)
 
Jeg gleder meg til å holde babyen, se på mannen min når han får holde babyen sin for første gang og ikke minst til å se på storebror (som da er 18 månedee) når han ser lille søster eller lillebror for første gang :).
 
Klarer nesten ikke lese denne tråden, for blir så rørt av alt dette.

Jeg gleder meg nå aller mest til OUL hvor vi forhåpentligvis får vite kjønn + beskjed om at alt er bra. Videre gleder jeg meg til å se gravid ut.

Etter babyen har kommet, gleder jeg meg til det å oppleve å være mor. Det å kunne gi all min kjærlighet og omsorg til den lille som jeg kommer til å elske fra første stund. Jeg gleder meg til å oppdra vårt barn og kunne dele opplevelser og gleder. Gleder meg også veldig til å se min mann være verdens beste far for den lille.

I det hele tatt gleder jeg meg til selve familieforeøkelsen, at vi blir en skikkelig familie og sammen vil oppleve gleden ved å ha et barn!​
 
Back
Topp