Dette gleder vi oss til

frustubbis

*Stolt mamma*
Augustmødrene 2014
Jeg tenkte kanskje det hadde vært morsomt å se hva vi gleder oss til når babyen er født og årene fremover! Tipper de med barn fra før gleder seg til andre ting enn førstegangsfødende!:)

Jeg begynner:

Jeg gleder meg til babyluken i huset og sitte sammen å se på julefilmer!:)
 
Jeg gleder meg til å ha baby i hus igjen og til babyen blir så stor at søsknene kan leke sammen :)
 
Jeg gleder meg også til å hjelpe til med lekser! (selv om det er maaaaange år til!)
 
Er det lov å glede seg til senere i svangerskapet også? :) Jeg har ikke vært gravid før så jeg gleder meg til å se gravid ut, altså, til jeg har en skikkelig kul på magen (kommer sikkert til å angre på at jeg sa det etter hvert, men men). :p

Etter fødsel gleder jeg meg utrolig mye til å se babyen for aller første gang, og til å kysse mannen min når han er så stolt som han aldri har vært før i hele sitt liv fordi han er blitt hodestups forelsket i ett helt nytt menneske! :D (Altså, stolt av babyen, ikke av meg, kan jo håpe han er fornøyd med meg og da, men det er ikke det jeg gleder meg til. :p)
 
Er det lov å glede seg til senere i svangerskapet også? :) Jeg har ikke vært gravid før så jeg gleder meg til å se gravid ut, altså, til jeg har en skikkelig kul på magen (kommer sikkert til å angre på at jeg sa det etter hvert, men men). :p

Etter fødsel gleder jeg meg utrolig mye til å se babyen for aller første gang, og til å kysse mannen min når han er så stolt som han aldri har vært før i hele sitt liv fordi han er blitt hodestups forelsket i ett helt nytt menneske! :D (Altså, stolt av babyen, ikke av meg, kan jo håpe han er fornøyd med meg og da, men det er ikke det jeg gleder meg til. :p)

blir morro å se hvordan gledene forandrer seg utover i svangerskapet! Jeg å gleder meg til magen (foreløpig! hihi)
 
Jeg gleder meg til gleden alle barna får av hverandre. Den første bæsjebleia, første måltidet osv... Det er så magisk!

Og ikke minst! Jeg GLEDER meg til fødselen.. :)) (også med min flaks så blir det sikkert ks, noe jeg ikke vil for alt i verden)
 
Jeg gleder meg også til å få gravid mage igjen, sist svangerskap var veldig lett for meg, håper dette blir likt :)
Gleder meg til fødselen, til mini skal bli storebror, babylukt, amming, permisjon.
Om det blir enda en gutt så gleder jeg meg til at mini har en kompis resten av livet
Om det blir jente så gleder jeg meg til å kle henne opp i fine kjole og pynte henne på håret
Masse å glede seg til :D
 
Gleder meg til å se mini i øynene. Og til å dra til familien "som famile".
 
Gleder meg til å holde babyen min for første gang. Se det første smilet, høre den første latteren.. <3
 
Gleder meg til alt, utenom fødselen! :) eller, om jeg får planlagt ks gleder jeg meg over det også :)
 
Oi oi oi, hvor skal en begynne! Har ikke vært gravid før, så jeg gleder meg til det meste. Har dårlig rygg i utgangspunktet, så jeg gleder meg ikke til å kjenne den på en helt annen måte en før. Men gleder meg til UL og å vokse. Gleder meg til å få babyen hjem og til å ta imot besøk av venner og familie <3
 
Gler meg til å høyre hjertet for første gong og til den første UL. Gler meg på ein rar måte til fødselen - eller iallfall til lykkerusen ein føler i det ungen kjem ut og h*n bli lagt på brystet. Gler meg til babylukt, trilleturer og kaféliv sammen med andre som er i permisjon :)
 
Gleder meg til å se mine to små vokse opp sammen og håper de får mye glede av hverandre:)
 
Gleder meg til babykul på mage, kjenne spark, få vite kjønn, OUL, holde lilleløva for første gang. Se mannen holde bebiser for første gang, oppleve mannen som pappa, første smil, latter, bleie, steg, tann osv.. Gleder meg til å bli kalt mamma <3 gleder meg til å se lilleløva utvikle seg, gleder meg til bebiskos. Gleder meg til å bli familie sammens med mannen min <3
 
-Gleder med til å komme over de 10-12 første ukene..slik at jeg ikkje går rundt å er redd for å begynne å blø slik som sist..
-Gleder med veldig til at de to jentene våre skal få en liten bror eller søster!! Søskenkjærlighet er bare sååå deilig å få oppleve :) Tror de kommer til å være såå flinke med babyen :)
-Gleder meg til gravidmagen kommer :)
-Gleder me veldig til å amme..mens jeg kikker ned på den lille babyen som drikker og koser seg :)
Ellers gleder jeg med til å få oppleve alle de fine (og noen slitsomme) småbarnstundene enda en gang :)
 
Satt å snakka med sambo for litt sida, angåande rommet til lille frøkena som vi har, at eg gler meg veldig til ho blir så stor at ho kan få skrivepult på romme sitt ^^ kor stas de blir for ei lita skulejente og få skrivepult på sitt eget rom :)
 
Back
Topp