Dette gleder vi oss til ✨

Gleder meg veldig til å være forbi 5+0, og så må jeg si jeg gleder meg til rundt uke 10 om det blir likt som sist da kvalmen slapp taket rundt 10+2 en gang. Av ikke-målbare ting gleder jeg meg til der synker litt mer inn, og til en sommer i andre trimester (var høygravid sist med august-barn). Ellers er det jo TUL som er stas da, spes den rundt 12 uker når det plutselig er blitt en «ekte» baby og ikke bare ei bønne :laughing002
 
Gleder meg mye å komme til andre trimester. Per nå føles det ikke så ekte, spesielt når man føler seg ikke gravid. Sånn sett er man heldig å ikke være dårlig, men ser frem til å ha babybump :love7 og som yrno sa; at det er mer 'baby' enn ei bønne.
 
I dag er jeg 4+5 og gleder meg til å komme til 5+0 med tanke på kjemisk (selv om jeg begynner å føle meg trygg på at det ikke skal skje nå).
Gleder meg enda mer til tul for å høre at alt er i orden.
Det skal også bli koselig å dele nyheten med flere etterhvert og komme over til andre trimester.
Åsså gleder jeg meg til å eventuelt gjøre rommet til den lille klart :Heartred
 
Tul 22. Mai ❤️
Når tenker dere å fortelle til de nærmeste?
 
Gleder meg veldig til å være forbi 5+0, og så må jeg si jeg gleder meg til rundt uke 10 om det blir likt som sist da kvalmen slapp taket rundt 10+2 en gang. Av ikke-målbare ting gleder jeg meg til der synker litt mer inn, og til en sommer i andre trimester (var høygravid sist med august-barn). Ellers er det jo TUL som er stas da, spes den rundt 12 uker når det plutselig er blitt en «ekte» baby og ikke bare ei bønne :laughing002
Morsomt at du sier det. Jeg å gleder meg til en sommer i 2. trimester. August barn her også
 
I første omgang: ta test i ettermiddag/kveld og forhåpentligvis se økning.
Etter det gleder jeg meg til å få positiv digital test (eneste måten jeg klarer å overbevise samboer om at vi har en liten en på vei :shy:)
 
Gleder meg til å kjenne liv :Heartpink har to tette fra før på 1 og 2 år, men blir aldri lei av liv i magen! Og pleier å kjenne tidlig, med siste kjente jeg første gang i uke 11/12:shy:
 
Mye jeg gleder meg til, men i første omgang:
  1. Se økning på strimmeltest hvertfall annenhver dag :shy:
  2. Få «Gravid 2-3» på digital test
  3. Komme over grense for kjemisk (5+0)
 
Back
Topp