Dette gleder vi oss til ✨

Hvis alt går bra gleder jeg meg helt utrolig mye til å både være gravid og ha permisjon i et åpent samfunn. Var gravid i 2020 forrige gang og både i svangerskapet og permisjonen var det mye vi gikk glipp av. Og mannen min fikk ikke være med på noen ultralyder eller legetimer.
 
Gleder meg til neste ultralyd time om 4 uker :D bare 4 dager siden jeg så den lille i magen men blir kjekt å se igjen på sykehuset neste mnd.
 
Til å kjenne liv og komme over frykten får å miste :Heartred Mistet 9+0 sist.
 
Gleder meg til å kjenne spark, og si nyheten til familie ❤️
 
Jeg gleder meg til tul. Da ser man litt bedre at det er en baby og ikke en liten ert :p
 
I førsteomgang gleder jeg meg til TUL 5.juni. Hvis det er liv laga ser jeg veldig frem i mot å kjenne spark i magen :Heartpink
 
- Neste TUL om litt over en uke og OTUL rundt uke 12.
- Ordentlig babymage (ikke bare luftmage)
 
Å komme over frykten for å miste :bag:
Signerer denne ❤️
Ditto :nailbiting:

I tillegg gleder jeg meg til:
  • Privat TUL 07.06.24
  • OTUL rundt uke 12
  • Første time hos jordmor (håper sånn at jeg får samme jordmor jeg hadde sist graviditet
  • Vite kjønn (føler liksom en «nærmere tilknytning» til lille når vi kan omtale knøttet i magen som «han» eller «hun» o.l.) :love7
 
Åå denne har ikke jeg sett før - for en fin tråd :woot::Heartpink

- Gleder meg skikkelig til å se magen vokse.
- Gleder meg skikkelig til å få vite kjønn
- gleder meg til å være mer med vennene mine igjen uten å være misunnelig på de nydelig små babyene deres

Gleder meg også skikkelig til å være så kvalm at jeg henger over doskålen og aldri kan innrømme det til noen fordi jeg "ønsker å være kvalm" :hilarious: det har blitt en besettelse for meg dette her hahaha
 
Åå denne har ikke jeg sett før - for en fin tråd :woot::Heartpink

- Gleder meg skikkelig til å se magen vokse.
- Gleder meg skikkelig til å få vite kjønn
- gleder meg til å være mer med vennene mine igjen uten å være misunnelig på de nydelig små babyene deres

Gleder meg også skikkelig til å være så kvalm at jeg henger over doskålen og aldri kan innrømme det til noen fordi jeg "ønsker å være kvalm" :hilarious: det har blitt en besettelse for meg dette her hahaha
Hahah, klarte ikke bestemme meg for om jeg skulle hjerte eller le av posten din - så her er begge i form av kommentar istedet :hilarious: :Heartpink
Og det er ikke for seint at du skal bli kvalm ennå, mange uker igjen :hilarious:
 
Back
Topp