Dette gleder vi oss til ✨

Hahah, klarte ikke bestemme meg for om jeg skulle hjerte eller le av posten din - så her er begge i form av kommentar istedet :hilarious: :Heartpink
Og det er ikke for seint at du skal bli kvalm ennå, mange uker igjen :hilarious:
Haha jeg skal love deg å fortelle deg om kvalmen min, hvis den kommer. Uansett hvor mye jeg skammer meg :hilarious:
 
Haha jeg skal love deg å fortelle deg om kvalmen min, hvis den kommer. Uansett hvor mye jeg skammer meg :hilarious:
Ja, for jeg var litt som deg - kjente ingen kvalme og var pittelitt bekymra, og så kom 6+2 og slo meg i bakken med kvalmen. Har vært sengeliggende i tre dager pga kvalme og har nå omdøpt mageboeren til plageånden :hilarious: :smiley-ashamed005 Så det er ikke for seint! ;)
 
Til å selge og kaste babyting som har akkumulert seg opp, siden dette er siste! :hilarious:
 
Føles som en evighet til ultralyd 1. Juli. Kanskje fordi jeg gleder meg. Skal rett til Gøteborg etter ultralyd og ha hotellovernatting i 2 dager, så her satses det på at alt står bra til! Hadde det ikke vært for at jeg er opptatt mye de neste to ukene, hadde jeg bestilt ul I mellomtiden :angelic:
 
Gleder meg til å vite kjønn. Har ikke preferanser, men mest fordi man kan referere lille for han eller hun istedenfor 'lille' eller 'den'. Samt koselig å smått tenke på navn. :love017
 
Jeg har ultralyd på torsdag og hjernen kødder mer og mer med meg, så i stedet for å la den vinne og komme med alle mulige forbehold skal jeg si at jeg gleder meg til å fortelle treåringen og familien det i helga, for dette skal gå bra.
 
Føles som en evighet til ultralyd 1. Juli. Kanskje fordi jeg gleder meg. Skal rett til Gøteborg etter ultralyd og ha hotellovernatting i 2 dager, så her satses det på at alt står bra til! Hadde det ikke vært for at jeg er opptatt mye de neste to ukene, hadde jeg bestilt ul I mellomtiden :angelic:
Jeg har selv UL 2 juli, så nesten samtidig som deg. Men jeg valgte å dra på privat UL i går og føler meg i veldig godt humør nå når jeg har sett den lille sprelle så mye og vite at den har det bra inni der :Heartred
 
Jeg har selv UL 2 juli, så nesten samtidig som deg. Men jeg valgte å dra på privat UL i går og føler meg i veldig godt humør nå når jeg har sett den lille sprelle så mye og vite at den har det bra inni der :Heartred
Jeg har vurdert det, men jeg er så sikker på at ting er som det skal, at jeg føler jeg da "sløser" vekk penger på det .. Hvertfall når magefølelsen sier at alt er bra ❤️

Kjempe koselig at du har fått sett den lille ❤️
 
Gleder meg å kjøpe smått litt klær og div til lille i magen. Var innom noen klesbutikker etter otul igår, for å finne shorts til samboer. Men jeg klarte ikke å dy meg, og så på babyklær :Heartred :sad010 Hadde såå lyst å kjøpe noen, men samboer lot meg ikke (og mente det er for tidlig, noe som er tøv i hodet mitt) og var klar for å dra fra butikken for andre ærender. Skal smått se litt på nettet og shoppe litt selv tenker jeg :smiley-angelic006
 
Gleder meg å kjøpe smått litt klær og div til lille i magen. Var innom noen klesbutikker etter otul igår, for å finne shorts til samboer. Men jeg klarte ikke å dy meg, og så på babyklær :Heartred :sad010 Hadde såå lyst å kjøpe noen, men samboer lot meg ikke (og mente det er for tidlig, noe som er tøv i hodet mitt) og var klar for å dra fra butikken for andre ærender. Skal smått se litt på nettet og shoppe litt selv tenker jeg :smiley-angelic006
Det må jo være lov å glede seg nå :Heartred Og om det av en eller annen grunn ikke skulle gå bra blir man ikke mer lei seg om man har kjøpt et par små plagg, tenker jeg. Så kos deg masse med å shoppe og glede deg, det er en del av prosessen :D :laughing002
 
Det må jo være lov å glede seg nå :Heartred Og om det av en eller annen grunn ikke skulle gå bra blir man ikke mer lei seg om man har kjøpt et par små plagg, tenker jeg. Så kos deg masse med å shoppe og glede deg, det er en del av prosessen :D :laughing002
Tror ikke det var mtp sjansen å miste, men mer at han så på meg som om vi kommer til å få nok av babyting eller noe sånt senere som gave. Men det gidder jeg ikke å forholde meg til (er jo masse ting vi må kjøpe inn og ikke bare anta at vi får masse fra familie), det må være ting som mor har spesifikt valgt for lille også :laughing002 Men ja, er helt enig, det er en del av prosessen å glede seg :Heartred
 
Tror ikke det var mtp sjansen å miste, men mer at han så på meg som om vi kommer til å få nok av babyting eller noe sånt senere som gave. Men det gidder jeg ikke å forholde meg til (er jo masse ting vi må kjøpe inn og ikke bare anta at vi får masse fra familie), det må være ting som mor har spesifikt valgt for lille også :laughing002 Men ja, er helt enig, det er en del av prosessen å glede seg :Heartred
Ah da skjønner jeg! Med første så jeg på alle gaver som en bonus, men vanskelig å belage seg på at man får ditt og datt, og de vokser som ugress i starten så å shoppe litt selv er både lov og greit, og om man shopper det nå eller i desember spiller det vel ikke så mye rolle :D Tenker å finne frem eskene med klær fra mini snart selv for å få litt oversikt over hva vi har og hva vi trenger. Er jo motsatt sesong fra sist, så mangler en del varmt. Og, jeg har allerede kjøpt en liten body i ull for å gjøre ting litt mer virkelig :happy:
 
Back
Topp