Dette er urovekkende

Krepsen89

Gift med forumet
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Og gjør meg forbanna!!

Fikk brevet fra st olavs, og det er ÅPNET, uten noen lapp fra postbudet!!!!! Hva Faen er det som skjer?!?!?

7fc5c8d86708d26e49bc74dcc0f4b1d4
5b800437febf37c2d1be3b9c0669393b

Håper bildene går an å se!

Men i alle dager!!!! Ville kontaktet posten asap og gi beskjed om dette. Det er jo private helseopplysninger.

Jeg ble så stresset (redd for at noen har åpnet det, at det har blitt lagt i feil postkasse, at postbudet har kikket på det osv) at jeg tok bilder av brevet og ringte posten FØR jeg i det heletatt åpnet brevet selv.. Og det sier litt! Har ventet på brevet siden i november:p

De sier at feilen ligger garanteeert i Trondheim. At det har blitt ødelagt av en maskin og at noen der har glemt å forsegle det! Seriøst. Alt går liksom galt? Er det mulig!!

Huff, skjønner godt at du synes det var ekkelt. Vi får håpe det stemmer at det var en maskin.

Deilig å endelig ha fått brev da!:-)

I vårt første brev var det med en boks til å ta sædprøve, så konvolutten var ganske sprengt. Kanskje det var en med i deres brev også egentlig??

I vårt første brev var det med en boks til å ta sædprøve, så konvolutten var ganske sprengt. Kanskje det var en med i deres brev også egentlig??

Hmm, mannen tok prøve i november og det står ingen steder at han skal ta ny, så jeg tror ikke det?

Konvolutten er jo opprevet på siden, det ville den nok ikke blitt bare om konvolutten var full...

Posten sier at de skal alltid forsegle slike brev, og innrømmer at dette er e n feil. Men det er bare ekkelt å tenke på!

Hmm, mannen tok prøve i november og det står ingen steder at han skal ta ny, så jeg tror ikke det?

Konvolutten er jo opprevet på siden, det ville den nok ikke blitt bare om konvolutten var full...

Posten sier at de skal alltid forsegle slike brev, og innrømmer at dette er e n feil. Men det er bare ekkelt å tenke på!
Bra. For den mannen fikk var det teipet på navn og personnummer x 2, så det hadde vært ekkelt om den var på avveie!

Bra. For den mannen fikk var det teipet på navn og personnummer x 2, så det hadde vært ekkelt om den var på avveie!

:o dette sjokkerer meg! Da hadde jeg blitt skikkelig creeped out! Stakkars dere!!!

Oii! Jeg hadde sikkert sett for meg naboene på postsniking jeg.. bare fordi jeg ikke vil de skal vite noe hadde jeg garantert tenkt slik først :(

Vi har heldigvis låst postkasse, men merker jeg synes det er veldig ubehagelig å tenke på at postmannen har sett det... Nesten umulig ikke å se hva det handlet om når man holdt konvolutten i hånda! Litt rart at de har så dårlige konvolutter (evt fyller de så mye) at dette tydeligvis er et vanlig problem! :(

Burde nesten si det til de på St Olavs, så kan de kanskje teipe konvolutten eller kjøpe noen bedre til dette! Altså, hvis de kanskje sprekker opp pga mye inni.

Skjønner godt at dette var ubehagelig!!!

Skikkelig Ekkelt!

Enig med Lykkeliten. Si ifra til sykehuset som sender disse. Det handler tross alt om personvern og private dokumenter som ikke er ment for andre.

Syns postens svar var litt rar også, men kanskje det stemmer...

Oii! Jeg hadde sikkert sett for meg naboene på postsniking jeg.. bare fordi jeg ikke vil de skal vite noe hadde jeg garantert tenkt slik først :(

Ti poeng, det tenkte jeg også! Har hatt mye problemer med at posten b blir levert feil, og jeg var i ferd med å få panikk!
Det ser ut som at konvolutten har blity opprevet av en maskin. Den var iallfall ikke så proppfull at jeg tror det er grunnen. Det forutsetter at alle dokumenter var med i brevet da. De kunne lett ha falt ut:p

Ti poeng, det tenkte jeg også! Har hatt mye problemer med at posten b blir levert feil, og jeg var i ferd med å få panikk!
Det ser ut som at konvolutten har blity opprevet av en maskin. Den var iallfall ikke så proppfull at jeg tror det er grunnen. Det forutsetter at alle dokumenter var med i brevet da. De kunne lett ha falt ut:p
Æsj ja! Jeg hadde måtta ringt sykehuset og fått forklaring på hva som skulle vært med som en dobbeltsjekk på at jeg fikk alt jeg skulle ha.. :p

Har opplevd akkurat det samme når vi fikk brev fra der en gang, ganske ubehagelig å ikke vite om noen har sett det.

Back
Topp