Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I vårt første brev var det med en boks til å ta sædprøve, så konvolutten var ganske sprengt. Kanskje det var en med i deres brev også egentlig??
Bra. For den mannen fikk var det teipet på navn og personnummer x 2, så det hadde vært ekkelt om den var på avveie!Hmm, mannen tok prøve i november og det står ingen steder at han skal ta ny, så jeg tror ikke det?
Konvolutten er jo opprevet på siden, det ville den nok ikke blitt bare om konvolutten var full...
Posten sier at de skal alltid forsegle slike brev, og innrømmer at dette er e n feil. Men det er bare ekkelt å tenke på!
Bra. For den mannen fikk var det teipet på navn og personnummer x 2, så det hadde vært ekkelt om den var på avveie!
Den kom fram altsådette sjokkerer meg! Da hadde jeg blitt skikkelig creeped out! Stakkars dere!!!
Oii! Jeg hadde sikkert sett for meg naboene på postsniking jeg.. bare fordi jeg ikke vil de skal vite noe hadde jeg garantert tenkt slik først![]()
Æsj ja! Jeg hadde måtta ringt sykehuset og fått forklaring på hva som skulle vært med som en dobbeltsjekk på at jeg fikk alt jeg skulle ha..Ti poeng, det tenkte jeg også! Har hatt mye problemer med at posten b blir levert feil, og jeg var i ferd med å få panikk!
Det ser ut som at konvolutten har blity opprevet av en maskin. Den var iallfall ikke så proppfull at jeg tror det er grunnen. Det forutsetter at alle dokumenter var med i brevet da. De kunne lett ha falt ut![]()