Dette craver vi nå

Ristet brød. Generelt tørr mat. Går lite i middag for å si det sånn...

Dundersalt og de rosa fiskene i søppeldynga! Prøver å holde lakrisspisingen til et minimum. Merkelig craving for meg som aldri har skjønt greia med lakris. Kjenner jeg får vann i munnen bare av å tenke på salt lakris :hilarious:

Ferske rundstykker med fenalår. Mannen min er veldig ivrig på baking og lagde rundstykker i går og jeg begynte nesten å grine når jeg innså at jeg ikke kan spise fenalår i jula.

Skal definitivt sørge for at det blir med på fødestua :arghh:

Blå slush og klementiner

Boblevann med sitronsmak. Egentlig liker jeg det ikke. Men nå MÅ jeg ha det :hilarious:

Boblevann, ellers så har jeg avsmak på alt av kjøtt. Fisk og sjømat går bra men blir mye vegetarisk om dagen

Craver fenalår, brie og sushi! :banghead: Skal definitivt unne meg litt sushi en dag, men da bare scampi..vet ikke om jeg tør noe annet.

Craver fenalår, brie og sushi! :banghead: Skal definitivt unne meg litt sushi en dag, men da bare scampi..vet ikke om jeg tør noe annet.
Jeg spiser sushi, men bare nylaget fra restaurant. Skal vel unngå kveite og tunfisk mens laks går fint.

Jeg spiser sushi, men bare nylaget fra restaurant. Skal vel unngå kveite og tunfisk mens laks går fint.
Spiser også sushi fra restauranter jeg stoler på :hungry: Kveite er også som regel trygt, er grønlandsk blåkveite man skal holde seg unna og det er veldig få restauranter i Norge som har det. Og det er vel såpass dyrt at da blir det spesifisert i menyen :p

Men skal unngå tunfisk og smørfisk, som er vanlig sushifisk.

Brus. Drikker noen slurker for å holde kvalmen i sjakk. Helt merkelig.

Ellers knekkebrød.

Kan helt sikkert stole på at laksen er fersk og av god kvalitet, men klarer det ikke helt kjenner jeg. Ikke akkurat nå i hvert fall. Kan man spise flyvefiskrogn?

Sushi! Så mye at jeg måtte snike meg ut i lunsjen for å kjøpe sushi :p Kan bli dyrt i lengden da, men er fristet til å gjøre det samme i morgen hvis alt går bra på ultralyd.

Back
Topp