Dette craver vi nå

Craver thaimat med sterke og gode smaker :angelic: Merker at mat som jeg pleide å elske smake annerledes og tilfredstille meg ikke lenger. Og når jeg blir sulten så blir jeg SKIKKELIG sulten:wacky:

Fårikål, komle, pad thai, falafel og mormors havrekjeks. Gjorde også et seriøst innhugg i lammefrikasseen jeg fikk hos svigermor på søndag, fy fasan så godt det var :smiley-bounce012

Ja, er på pakke nummer 5 og 1500kr fattigere De funker så som så. Er fremdeles mye kvalm.
Uff det er kjedelig. Og de pillene er dyre :rolleyes: går i bølger her også, men føler de fungerer mot den verste «fyllesyke følelsen». Tørr ikke å slutte på de…

Tørr påstå at jeg aldri har hatt cravings, men hadde stygga på vann halve svangerskapet med nr 2. Noen andre som har fått stygga på noe? :dead:

Uff det er kjedelig. Og de pillene er dyre :rolleyes: går i bølger her også, men føler de fungerer mot den verste «fyllesyke følelsen». Tørr ikke å slutte på de…
Haha, jeg er helt enig: kan ikke slutte på de. Ønsker ikke tenke meg til hvordan det er UTEN de.

Salt mat. Gjerne fersk salami og makrell i tomat, selv om vi spiser stort sett plantebasert her i huset...

Frus og salte kjeks... er også vill på enkelte middager, varierer litt hva som frister, men har syk middagsmatlyst til tider på tross av kvalme... ovnsbakte grønnsaker f.eks. - nam!

Back
Topp