Lillegull<33
Flørter med forumet
Craver thaimat med sterke og gode smaker Merker at mat som jeg pleide å elske smake annerledes og tilfredstille meg ikke lenger. Og når jeg blir sulten så blir jeg SKIKKELIG sulten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er på pakke nummer 5 og 1500kr fattigere De funker så som så. Er fremdeles mye kvalm.Har du spurt legen om å prøve kvalmestillende? Det var redningen her
Uff det er kjedelig. Og de pillene er dyre går i bølger her også, men føler de fungerer mot den verste «fyllesyke følelsen». Tørr ikke å slutte på de…Ja, er på pakke nummer 5 og 1500kr fattigere De funker så som så. Er fremdeles mye kvalm.
Oi shit, de var dyre... så urettferdig, de burde vært på blå resept!Ja, er på pakke nummer 5 og 1500kr fattigere De funker så som så. Er fremdeles mye kvalm.
Haha, jeg er helt enig: kan ikke slutte på de. Ønsker ikke tenke meg til hvordan det er UTEN de.Uff det er kjedelig. Og de pillene er dyre går i bølger her også, men føler de fungerer mot den verste «fyllesyke følelsen». Tørr ikke å slutte på de…
Får de på resept fra legen. 300 kr for 20 piller. Tar 4 stk. om dagen, så det går fort unna.Oi shit, de var dyre... så urettferdig, de burde vært på blå resept!
Nei må nok over uke 12 før jeg tørr å prøveHaha, jeg er helt enig: kan ikke slutte på de. Ønsker ikke tenke meg til hvordan det er UTEN de.