Okei, nå plages jeg skikkelig. Raper og smågulper magesyre hele dagen, skikkelig vond, brennende følelse i hele halsen og litt nedover 
Har hittil brukt flytende Gaviscon, men når jeg må drikke det flere ganger i løpet av en halvtime, så sier det seg selv at det ikke funker noe særlig
Det jeg da lurer på, er;
Hvilke andre syredempede midler kan gravide ta? Og viktigst av alt, er det bare tyggetabeletter alt sammen?
Tar vanligvis Somac når jeg ikke er gravid, men den er dessverre ikke anbefalt for gravide..
Har hittil brukt flytende Gaviscon, men når jeg må drikke det flere ganger i løpet av en halvtime, så sier det seg selv at det ikke funker noe særlig
Det jeg da lurer på, er;
Hvilke andre syredempede midler kan gravide ta? Og viktigst av alt, er det bare tyggetabeletter alt sammen?
Tar vanligvis Somac når jeg ikke er gravid, men den er dessverre ikke anbefalt for gravide..

Eg gjekk te legen og fekk skreve ut Omeprazol, vanlige tabeletta. Max ein per dag. Den e so bra at eg sleppe å ta kvar dag! So da e kjempe deilig!!! Du får høyra med legen din om han kan skriva ut noko te deg. For dei vanlige sugetabelettane og tyggisane hjalp berre dar og då...