Majaflyfly
Glad i forumet
Så spennende. Krysser fingrene for deg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig det nå altsåÅååh, er så spent på dine vegne![]()
Nå SKAL det bli spire på deg, kjære du
![]()
Har gjort det vi kan så får se om kroppen er enig 
TakkSå spennende. Krysser fingrene for deg![]()
Spennende dager fremover Tusen takkHeier masse på deg![]()

Tusen takkHar fulgt deg tidligere før jeg hadde en lengre pause fra forumet, da prøvingen har tatt LANG tid. Noe jeg ser også gjelder for deg, vil egentlig bare innom for på gi en styrkeklemKrysser fingrene for at det blir klaff snart!

Altså her er det vel stigning? Og nå må sprøyten være ute av blodet? Jeg håper så for degCD24 - 13DPO
Svak antydning til strek på MakeSure test i går og i dag og sterkere etter tiden. Litt dårlig erfaring med sterkere etter tiden for det betyr at TR er på vei. Kjenner sånn ut også at det er over men gir ikke opp håpet før TR kommer
Fikk Babyplan tester i dag så testet men de også i dag men den var blenda…
Søndag
Vis vedlegget 473276
Mandag
Vis vedlegget 473277
Jo det var litt stigning men enten en kjemisk, feil med test eller litt rester fra sprøyta. TR kom et par dager over tiden. Ikke altid det går som man ønskerAltså her er det vel stigning? Og nå må sprøyten være ute av blodet? Jeg håper så for degHar fulgt deg siden jeg begynte på førstemann. Nå har jeg tre barn og dessverre en fersk kreftdiagnose. Livet kan være tøft på mange måter og ufrivillig barnløshet er definitivt en av de tøffe kampene. Heier på deg fra sykehuset
![]()
Håper behandlingen går bra! Det er en tøff tid du har nå og håper at alt går bra