Det som skulle være kjekt

Har ikke ord.....[:'(][:'(][:'(]
Det der hørtes bare helt grusomt ut....[:(][:(][:(] tror ikke hormonelle meg hadde greid å holde maska der nei.... tårene hadde nok kommet fort....[:(]

Vi har ikke fortalt svigers ennå og nå vet jeg ikke om jeg vil... de var ikke så fornøyde for 5år siden... men tror de har forstått at d gikk bra med oss selv om jeg ikke har noen utdannelse før babyene kommer...

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

ORIGINAL: maltesers

Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde tiden og fantasien til å si det på en morsom måte!! Men ejg måtte virkelig bare si det rett ut[8D][8D] Får vi flere barn skal vi være kreative!!

Jeg håper virkelig hun endrer mening og tenker over hva hu har sagt og kommer med en unnskyldning!!

Ja, håper hun gjør det. Og det hadde vært bra hvis hun kom med en unnskyldning. Sambo skal snakke med henne, så vi får se[;)]

Høres ut som er veldig snill sambo^^,

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

Har ikke ord.....[:'(][:'(][:'(]
Det der hørtes bare helt grusomt ut....[:(][:(][:(] tror ikke hormonelle meg hadde greid å holde maska der nei.... tårene hadde nok kommet fort....[:(]

Vi har ikke fortalt svigers ennå og nå vet jeg ikke om jeg vil... de var ikke så fornøyde for 5år siden... men tror de har forstått at d gikk bra med oss selv om jeg ikke har noen utdannelse før babyene kommer...

Ja, trust me! Det var jammen ikke lett... mens svigermor laget middagen satt jeg bare på gulvet og lekte med min sønn. Klarte ikke se på henne eller snakke med henne, ville bare hjem.

Det går nok bra[:D] Slår sikkert ikke min svigermor uansett[;)][8D]

Går bra selv om man ikke har utdannelse, det har ikke jeg heller.

ORIGINAL: prøverpånummer3

Fy f! For et kvinnemenneske! Jeg hadde aldri latt henne slippe unna med en slik kommentar. Det går bare ikke an[:@] Det beste hadde jo vært hvis samboeren din hadde tatt det opp med henne og fortalt henne hvor skuffet dere ble og hvor unødvendig det var at hun sa så mye stygt når dere fortalte den gledelige nyheten. Det å få barn og det at de skal bli besteforeldre skal jo være noe kjekt. Jeg syns virkelig synd på dere og det var utrolig respektløst å komme med en slik kommentar. Håper det går bedre med dere og ikke minst at hun kommer og ber om unskyldning foren slik oppførsel er ikke akseptabel.

Sambo skal snakke med henne, for dette gikk skikkelig innpå han. Ikke noe kjekt for han at moren hans reagerte slik.

Ja, det går bedre[:)] Takket være dere jenter her inne på Januar 2011[:D]

Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde tiden og fantasien til å si det på en morsom måte!! Men ejg måtte virkelig bare si det rett ut[8D][8D] Får vi flere barn skal vi være kreative!!

Jeg håper virkelig hun endrer mening og tenker over hva hu har sagt og kommer med en unnskyldning!!

Ja, håper hun gjør det. Og det hadde vært bra hvis hun kom med en unnskyldning. Sambo skal snakke med henne, så vi får se[;)]

Høres ut som er veldig snill sambo^^,

JA[:D] Han er bare best!

ORIGINAL: prøverpånummer3

Fy f! For et kvinnemenneske! Jeg hadde aldri latt henne slippe unna med en slik kommentar. Det går bare ikke an[:@] Det beste hadde jo vært hvis samboeren din hadde tatt det opp med henne og fortalt henne hvor skuffet dere ble og hvor unødvendig det var at hun sa så mye stygt når dere fortalte den gledelige nyheten. Det å få barn og det at de skal bli besteforeldre skal jo være noe kjekt. Jeg syns virkelig synd på dere og det var utrolig respektløst å komme med en slik kommentar. Håper det går bedre med dere og ikke minst at hun kommer og ber om unskyldning foren slik oppførsel er ikke akseptabel.

Sambo skal snakke med henne, for dette gikk skikkelig innpå han. Ikke noe kjekt for han at moren hans reagerte slik.

Ja, det går bedre[:)] Takket være dere jenter her inne på Januar 2011[:D]

Så bra at han skal snakke med henne[:)] For hun trenger virkelig å få beskjed om at slik går det ikke an å oppføre seg og hun skylder dere en stor unskyldning. Håper samboeren din når frem til henne og at hun skjønner hva hun har gjort.

Det er derfor vi er her[:)] For å støtte hverandre[:)]

Søte deg da. Du må ikke la slikt gå inn på deg. Jeg skjønner det er vanskelig, men noen mennesker må man bare heve seg over. Og det virker som om svigermora di er ei slik dame. Bare å kunne være så smålig å ikke klare å glede seg over mirakelet deres, forteller noe om for et lite menneske hun er. Du sier jo at hun er alene og mor til fem barn. Ikke at jeg kjenner henne, eller vet dette, men det kan nesten virke som om hun har blitt bitter. Bitter fordi hun ikke klarte å ha et forhold til noen av fedrene til sine barn. Og kanskje hun derfor ikke unner dere å være lykkelige. Det finnes en del slike mennesker. Mennesker man egentlig bare burde gi en klem og si "stakkars deg" til når de er spydige eller sier ugjennomtenkte ting. Fordi det egentlig er synd i dem. Synd i dem fordi de ikke har det godt i sitt eget liv, er bittre eller ensome.

Gled dere sammen med de som er glade. Det er jo mange flere av dem. Så kan hu bare sitte der å surne for seg selv. Dette er deres barn og deres lykke. La henne seile sin egen sjø...

Kos deg heller med å fortelle det til dine egne foreldre i helgen du[:D][:D][:D] Klem

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: Jaybird

Sikkert sjalu på gleden deres.
Syns det er ille når familiemedlemmer, spesiellt de nærmeste, skal oppføre seg sånn! Det er jo de vi legger vår lit til at skal hjelpe oss og slikt. Nei, fysj!

Uansett så er det ikke hennnes barn, så ho kan ta seg en bolle. Hennes tap hvis hun ikke forandrer mening. Men jeg håper hun gjør det!

Trøsteklem fra Jay!

singerer jay sitt...

hun kan ta seg en bolle hun...

Signerer Jay jeg også.
Tenker på deg og sender over en stor trøsteklem.

Har ikke ord jeg, bare sitter her og rister på hodet og tenker..." er det muuuulig???"[&o]

Back
Topp