Det som skulle være kjekt

ORIGINAL: Jaybird

Sikkert sjalu på gleden deres.
Syns det er ille når familiemedlemmer, spesiellt de nærmeste, skal oppføre seg sånn! Det er jo de vi legger vår lit til at skal hjelpe oss og slikt. Nei, fysj!

Uansett så er det ikke hennnes barn, så ho kan ta seg en bolle. Hennes tap hvis hun ikke forandrer mening. Men jeg håper hun gjør det!

Trøsteklem fra Jay!

Ja, vi gledet oss jo som bare det til å fortelle det.

takk[:)]

ehe halllo?
Hva er det for noe å si?!?!
Dere får prøve og ikke bry dere så mye med det...
Jeg har selv en fæl svigermor, men det er på litt andre måter.. Hun er GAL etter babyer så hun ble bare glad..
Hun kommer vel til fornuft etter hvert får vi håpe...[:)]

Kos deg mad graviditeten du[:)][:)]

ORIGINAL: FruStina

nå ble jeg rett og slett PROVOSERT, dere skulle gått derfra, man trenger ikke slik oppførsel, fy f. altså. Nei vet du hva, hev deg over slike mennesker og gled deg over det fantastiske du har i magen, og gleden til svigerfar. For det var rett og slett DÅRLIG GJORT ! ÆSJ

Signerer denne! Så utrolig dårlig gjort da! Vet det er vondt uansett, men som FruStina sier, hev deg over det og nyt det fantastiske!
Klem[:)][:)][:)]

Er det mulig å oppføre seg så dårlig, og spesielt som mor/svigermor og bestemor!?!
Håper at hun innser hva hun har gjort og angrer på den idiotiske oppførselen. Ellers får dere søke støtte i den delen av familien som er glad på deres vegne og støtter dere.
Mange gode klemmer til deg

heheh var jo verre enn min mor det, hun sa:" det var vel ikke planlagt?? Skal dere ha en ny nå, så tett?? ja ja.... men ikke la dette overskygge søsteren din sin graviditet da."

hun kom seg etter en dag eller to og syns det var stas da... men typisk mamma og komme med sånne helt i grøfta kommentarer...

(ikke meningen å le altså, men det er jo helt amazing hva folk får seg til å si og mene om ting de IKKE har noe med) Bare prøv å heve dere over det, og ikke la henne ødelegge lykkefølelsene.

Klem

ORIGINAL: mokkenikke88

ehe halllo?
Hva er det for noe å si?!?!
Dere får prøve og ikke bry dere så mye med det...
Jeg har selv en fæl svigermor, men det er på litt andre måter.. Hun er GAL etter babyer så hun ble bare glad..
Hun kommer vel til fornuft etter hvert får vi håpe...[:)]

Kos deg mad graviditeten du[:)][:)]

Hun er egentlig ikke noe fæl til vanlig, og vi har ett godt forhold. Men av og til kan hun irritere en stein!

Ja, håper jo det for sambo sin skyld. Ikke noe kjekt for han at hans mor reagerte slik. Men han skal snakke med henne har han sagt. For han er skikkelig lei seg.

Takk, det gjør jeg[:D]

Sorry at jeg sier det, men svigermora di høres jo ut som den ra******t...Hadde sagt i fra at sånt sier man bare ikke...Man skal jo bare være glad...Og når hun på en måte visste det, hva slags reaksjon er det der liksom...Hadde tatt storebror under armen og gått jeg...

Men artig at svigerfar ble glad da og kommende tante...

Foreldrene dine blir sikkert i ekstase når de får høre det...[:D]

ORIGINAL: Sunshine*

Er det mulig å oppføre seg så dårlig, og spesielt som mor/svigermor og bestemor!?!
Håper at hun innser hva hun har gjort og angrer på den idiotiske oppførselen. Ellers får dere søke støtte i den delen av familien som er glad på deres vegne og støtter dere.
Mange gode klemmer til deg

takk for klemmer[:)]

ORIGINAL: *MaCa*

Sorry at jeg sier det, men svigermora di høres jo ut som den ra******t...Hadde sagt i fra at sånt sier man bare ikke...Man skal jo bare være glad...Og når hun på en måte visste det, hva slags reaksjon er det der liksom...Hadde tatt storebror under armen og gått jeg...

Men artig at svigerfar ble glad da og kommende tante...

Foreldrene dine blir sikkert i ekstase når de får høre det...[:D]

Av og til klarer jeg ikke å like henne. Men det er sjelden da, dette tok kaka! Kommer nok ikke til å dra på besøk med det første nå nei.

Jeg ville gå, men turde ikke.

Ja, det var veldig kjekt[:D] Ene tanten på 13 år reagerte bedre!

Min mor elsker min sønn, hun er så forelsket i han så hun blir nok glad for å få et til barnebarn[:D] Samme med min far, vi er jo der hvertfall 3 ganger i uken[;)]

ORIGINAL: *Carine*

heheh var jo verre enn min mor det, hun sa:" det var vel ikke planlagt?? Skal dere ha en ny nå, så tett?? ja ja.... men ikke la dette overskygge søsteren din sin graviditet da."

hun kom seg etter en dag eller to og syns det var stas da... men typisk mamma og komme med sånne helt i grøfta kommentarer...

(ikke meningen å le altså, men det er jo helt amazing hva folk får seg til å si og mene om ting de IKKE har noe med) Bare prøv å heve dere over det, og ikke la henne ødelegge lykkefølelsene.

Klem

Hehe, ville heller hatt den reaksjonen[;)]

Ja, hun sa mye som jeg ikke har skrevet her. Og jeg vet ikke helt hvor lang tid hun trenger, men håper hun ikke bruker for lang tid. For dette var ikke kjekt[:(]

Herregud, at det går an! Visste ikke at det var normalt å si sånt midt i fleisen til sin egen sønn og svigerdatter[8|]
Trodde i det minste det var noe man holdt for seg selv om man i det hele tatt følte det sånn ovenfor det å bli bestemor igjen! Djeez. Men trøst dere med at hun HELT sikkert ikke kommer til å greie å motstå en bitteliten baby i januar[:D]
Og inntil hun finner ut at hun gleder seg, så kan du klage og juble sammen med oss[:)][:)][:)]
STOR klem![:D]

så kjipt, ble sikkelig irritert jeg nå[:@]
Forstår at du er lei deg!!

ORIGINAL: Frøken S

Herregud, at det går an! Visste ikke at det var normalt å si sånt midt i fleisen til sin egen sønn og svigerdatter[8|]
Trodde i det minste det var noe man holdt for seg selv om man i det hele tatt følte det sånn ovenfor det å bli bestemor igjen! Djeez. Men trøst dere med at hun HELT sikkert ikke kommer til å greie å motstå en bitteliten baby i januar[:D]
Og inntil hun finner ut at hun gleder seg, så kan du klage og juble sammen med oss[:)][:)][:)]

Ja, hun så på sambo med det skuffa ansiktsuttrykket med en gang hun sa genseren til vår sønn. Jeg selv ville ha holdt det for meg selv, det er noe man ikke sier høyt til et par som venter baby.

Ja, dere er en god gjeng[:D]

Takk[:)]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Ja, hun så på sambo med det skuffa ansiktsuttrykket med en gang hun sa genseren til vår sønn. Jeg selv ville ha holdt det for meg selv, det er noe man ikke sier høyt til et par som venter baby.

Nei, det trodde jeg virkelig ikke at det var! Menmen, folk er forskjellig[:)] hun kommer vel til hektene får man håpe.

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Nei, det trodde jeg virkelig ikke at det var! Menmen, folk er forskjellig[:)] hun kommer vel til hektene får man håpe.

Ja, vi er ikke like. Ja, det håper jeg virkelig.

unnskyld meg, men for ei svigermor!!?[:@][:@][:@]
Jeg hadde stått rett foran henne og begynt å gråte!!! Så bra svigerfaren din blei og. Og så klart foreldrene dine blir glad!!!:D

Feig måte å si det på??? Det var en kjempefin måte å si det på[:D][:D][:D]

åhh, sorry,  men jeg blei skikkelig oppgitt jeg nå!!

ORIGINAL: maltesers

unnskyld meg, men for ei svigermor!!?[:@][:@][:@]
Jeg hadde stått rett foran henne og begynt å gråte!!! Så bra svigerfaren din blei og. Og så klart foreldrene dine blir glad!!!:D

Feig måte å si det på??? Det var en kjempefin måte å si det på[:D][:D][:D]

åhh, sorry,  men jeg blei skikkelig oppgitt jeg nå!!

Jeg holdt nesten på å gråte, men så bare vekk og prøvde så godt jeg kunne å holde maska. Men det var ikke noe lett.

Ja, hun synes det var en feig måte å fortelle det på og det synes jeg ikke var noe kjekt. Synes det var en søt måte jeg[:)].

Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde tiden og fantasien til å si det på en morsom måte!! Men ejg måtte virkelig bare si det rett ut[8D][8D] Får vi flere barn skal vi være kreative!!

Jeg håper virkelig hun endrer mening og tenker over hva hu har sagt og kommer med en unnskyldning!!

Fy f! For et kvinnemenneske! Jeg hadde aldri latt henne slippe unna med en slik kommentar. Det går bare ikke an[:@] Det beste hadde jo vært hvis samboeren din hadde tatt det opp med henne og fortalt henne hvor skuffet dere ble og hvor unødvendig det var at hun sa så mye stygt når dere fortalte den gledelige nyheten. Det å få barn og det at de skal bli besteforeldre skal jo være noe kjekt. Jeg syns virkelig synd på dere og det var utrolig respektløst å komme med en slik kommentar. Håper det går bedre med dere og ikke minst at hun kommer og ber om unskyldning foren slik oppførsel er ikke akseptabel.

ORIGINAL: maltesers

Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde tiden og fantasien til å si det på en morsom måte!! Men ejg måtte virkelig bare si det rett ut[8D][8D] Får vi flere barn skal vi være kreative!!

Jeg håper virkelig hun endrer mening og tenker over hva hu har sagt og kommer med en unnskyldning!!

Ja, håper hun gjør det. Og det hadde vært bra hvis hun kom med en unnskyldning. Sambo skal snakke med henne, så vi får se[;)]

Back
Topp