Det som skulle være kjekt

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
ble ikke noe kjekt allikevel[:(]

Fortalte svigermor idag at jeg er gravid, var på middag der. Vår lille gutt sto der så stolt i "Jeg skal bli storebror" genser, og det første hun sier er : Ikke si at det var noe feil med prevansjonen igjen?!? (hun har selv 2 uplanlagte unger så synes det var en unødvendig kommentar!). OG hun synes det var en FEIG måte å fortelle det på!

Ikke et smil å få eller noe, hun likte det tydeligvis ikke[:(] Jeg og sambo ble faktisk veldig lei oss. Så forteller vi at det er planlagt med et stort smil[:)] Og da reagerer hun med å si at nå har vi tatt oss vann over hodet eller noe lignende det.
Vi står der og vet ikke hva vi skal si...

Jeg hadde lyst å bare gå og sambo også.

Fortalte svigerfar igår, og han ble KJEMPEGLAD[:D]Ga oss en klem og gratulerte oss så varmt[:D] Så skal vi fortelle mine foreldre på lørdag[:)]

Måtte bare få det ut, sitter her og er lei meg[:(]!

Huff, forstår at det var en sårende mottakelse. Forhåpentligvis trenger hun bare litt tid til å vende seg til tanken - men kunne jo helt klart spart seg for stygge kommentarer. Håper dere klarer å heve dere over det, og glede dere over de litt mer hyggelige reaksjonene [;)]

off det skjønner jeg godt ble en nedtur! dere hadde gledet dere max og hadde en strålende plan osv og så ble det drittdårlig mottatt...kjedelig[>:]
men godt at svigerfar syntes d var stor stas da!
hu om det..var unødvendig kommentar. Skal se hu angrer seg, og ihvertfall syns d er flott å få nytt barnebarn etterhvert allikevel!

Dere er happy og ønsker det, og det er viktigste! [:D]

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Huff, forstår at det var en sårende mottakelse. Forhåpentligvis trenger hun bare litt tid til å vende seg til tanken - men kunne jo helt klart spart seg for stygge kommentarer. Håper dere klarer å heve dere over det, og glede dere over de litt mer hyggelige reaksjonene [;)]

Sambo snakket med henne for noen dager siden og sa vi hadde noe å fortelle, slik at hun kunne "venne" seg litt til det. For hun sa selv hun visste det med engang når vi sa vi hadde noe å fortelle for noen dager siden. Så synes hun kunne reagert litt bedre. Hennes datter på 13 reagerte jo så fint[:D] Så det var jo kjekt[:D]

ORIGINAL: vinternurk

off det skjønner jeg godt ble en nedtur! dere hadde gledet dere max og hadde en strålende plan osv og så ble det drittdårlig mottatt...kjedelig[>:]
hu om det..var unødvendig kommentar. Skal se hu angrer seg, og ihvertfall syns d er flott å få nytt barnebarn etterhvert allikevel!

sign

tenker på deg vennen..

Ja, vi er jo kjempeglad for at jeg er gravid[:D] Så ble litt lei oss når hun reagerte slik hun reagerte.
Det er jo så vidt hun gidder ta seg tid til det ene barnebarnet hun har, så vet nå ikke helt...[:(]

Ja, det er selvfølgelig det[:)]

ORIGINAL: jenta til mamma

sign

tenker på deg vennen..

Takk[:)]

nå ble jeg rett og slett PROVOSERT, dere skulle gått derfra, man trenger ikke slik oppførsel, fy f. altså. Nei vet du hva, hev deg over slike mennesker og gled deg over det fantastiske du har i magen, og gleden til svigerfar. For det var rett og slett DÅRLIG GJORT ! ÆSJ

off... det var skikkelig dårlig oppførsel![&:] skjønner godt dere ble lei dere av det der.. satser på at hun blir mer positiv når hun har fått vendt seg til tanken, hvis ikke så får hun bare holde meningene sine for seg selv! [:D]

ORIGINAL: FruStina

nå ble jeg rett og slett PROVOSERT, dere skulle gått derfra, man trenger ikke slik oppførsel, fy f. altså. Nei vet du hva, hev deg over slike mennesker og gled deg over det fantastiske du har i magen, og gleden til svigerfar. For det var rett og slett DÅRLIG GJORT ! ÆSJ

Jeg hadde lyst å si til henne at jeg går for nå ble jeg skikkelig lei meg. Men jeg turde ikke, og sambo turde heller ikke.
Får bare håpe hun forandrer seg litt med tiden...

Ble så glad når vi fortalte svigerfar, for han kunne du se ble skikkelig glad[:D] Og spurte hvordan det gikk med meg, og hvor langt på vei jeg var osv. det gjorde ikke svigermor.

ORIGINAL: Camilla!

off... det var skikkelig dårlig oppførsel![&:] skjønner godt dere ble lei dere av det der.. satser på at hun blir mer positiv når hun har fått vendt seg til tanken, hvis ikke så får hun bare holde meningene sine for seg selv! [:D]

Ja, jeg selv mener at når noen kommer med en slik nyhet så sier du gratulerer så masse og gir en klem[:)] Uansett om du kanskje ikke synes så mye om det. Man kan holde det inni seg.

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Ja, jeg selv mener at når noen kommer med en slik nyhet så sier du gratulerer så masse og gir en klem[:)] Uansett om du kanskje ikke synes så mye om det. Man kan holde det inni seg.

Ja det syns virkelig eg også! Hvis hun fortsetter å si sånne stygge ting ville eg sagt noe til hun.. Dere fortjener ikke å høre sånt når dere har gledet dere til å fortelle den fantastiske nyheten.

For ei kjerring. Drit i henne. :)

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Ja det syns virkelig eg også! Hvis hun fortsetter å si sånne stygge ting ville eg sagt noe til hun.. Dere fortjener ikke å høre sånt når dere har gledet dere til å fortelle den fantastiske nyheten.

Ja, jeg kommer til å si noe med engang hvis hun sier noe lignende fremover.

Og herlighet - dere har ET barn fra før? Det er ikke akkurat slik at dere får nye babyer hvert år, så den kommentaren var nå helt på jordet.

ORIGINAL: sjøhest

Og herlighet - dere har ET barn fra før? Det er ikke akkurat slik at dere får nye babyer hvert år, så den kommentaren var nå helt på jordet.

Jepp, vi har en liten gutt fra før. Hun har selv 5 barn, 3 med den første mannen og 2 med den andre mannen. Men hun er nå alenemor.

Så kanskje hun er redd for at vi ikke kommer til å klare det siden hun ikke har klart det med noen av mennene...ikke vet jeg.

For ei merkelig mor! Når dere har et barn fra før så er det vel helt naturlig å få et barn til vel?! Hvorfor ikke glede seg over det da?? Hadde det vært meg så hadde det hverfall gått laaang tid før jeg hadde brydd meg med flere besøk hos henne [:'(]

Sikkert sjalu på gleden deres.
Syns det er ille når familiemedlemmer, spesiellt de nærmeste, skal oppføre seg sånn! Det er jo de vi legger vår lit til at skal hjelpe oss og slikt. Nei, fysj!

Uansett så er det ikke hennnes barn, så ho kan ta seg en bolle. Hennes tap hvis hun ikke forandrer mening. Men jeg håper hun gjør det!

Trøsteklem fra Jay!

ORIGINAL: Jaybird

Sikkert sjalu på gleden deres.
Syns det er ille når familiemedlemmer, spesiellt de nærmeste, skal oppføre seg sånn! Det er jo de vi legger vår lit til at skal hjelpe oss og slikt. Nei, fysj!

Uansett så er det ikke hennnes barn, så ho kan ta seg en bolle. Hennes tap hvis hun ikke forandrer mening. Men jeg håper hun gjør det!

Trøsteklem fra Jay!

singerer jay sitt...

hun kan ta seg en bolle hun...

ORIGINAL: miss_piggy

For ei merkelig mor! Når dere har et barn fra før så er det vel helt naturlig å få et barn til vel?! Hvorfor ikke glede seg over det da?? Hadde det vært meg så hadde det hverfall gått laaang tid før jeg hadde brydd meg med flere besøk hos henne [:'(]

Ja, og vi vil ha to tette slik at de kan ha mye glede av hverandre[:D]
Ikke vet jeg... hun skal jo få et barnebarn til og det er jo positivt, ikke negativt.

Ja, jeg kommer nok til å la det gå en stund nå. Uansett er det alltid vi som "maser" om besøk osv. hun har aldri tid til oss eller vår sønn.

Back
Topp