Det særeste du gleder deg til

Jeg ser litt frem til mammaklærne, og til å kjenne på ordentlig at det er noen inni der. Ellers gleder jeg meg egentlig ikke så mye til stor mage

Jeg gleder meg til magen kommer soppas frem at jeg ikke bare ser halvfeit ut [emoji23] og så gleder jeg meg til å føde. (Likte ikke å gå gravid sist, følte jeg hadde kroppen på utlån)

Det var vel en tråd på prøverforumet om hva det særeste du gleder deg til med å gå gravid er. Kunne vært litt morsomt å høre hvilke sære ting dere gleder dere til, eller hva dere opplever utover :D

Nå trodde jeg nesten at jeg hadde laget tråden under feil underforum. ;) Gøy å kunne inspirere til en tråd i en termingruppe - gratulerer og lykke til alle sammen! :)

Jeg gleder meg også til magen viser! [emoji173]️ og til å oppleve hvordan d kjennes ut når barnet beveger på seg der inne [emoji56] ettersom d er min første aner jeg jo ikke hva jeg skal kjenne etter! [emoji4]

Jeg gleder meg også til magen viser! [emoji173]️ og til å oppleve hvordan d kjennes ut når barnet beveger på seg der inne [emoji56] ettersom d er min første aner jeg jo ikke hva jeg skal kjenne etter! [emoji4]

Akkurat det samme som jeg føler. Første gang her også, så alt er spennende og nytt [emoji7]

Jeg gleder meg til å ta de gravidbildene jeg ikke fikk tatt sist
Jeg tok gravidbilder altså, men har sett mange fine etterpå!

Ja det gjør jeg også!! [emoji16]

Det gleder jeg meg også til. Men en ulempe, det kan bli veldig varmt. Men men gleder meg uansett til å gå med kjole med babymagen. Litt lyst til å slå til med en snekkerbukse også [emoji23][emoji173]️ [emoji847][emoji2]

JA! Det gjør jeg også! [emoji4] Jeg er kanskje sær når jeg sier at det er en av de artigste opplevelsene jeg har vært med på.

Omg, du er gal kvinne. Artigste opplevelsen [emoji23] det gjør jo sååå vondt. Jeg skjønner litt den følelsen når veene starter og man tenker "nå skjer det" også når man presser og den er ute. Ellers nei takk. Au au [emoji85]

Omg, du er gal kvinne. Artigste opplevelsen [emoji23] det gjør jo sååå vondt. Jeg skjønner litt den følelsen når veene starter og man tenker "nå skjer det" også når man presser og den er ute. Ellers nei takk. Au au [emoji85]
[emoji23][emoji23][emoji23] mannen og jeg hadde det så gøy det døgnet altså. Så intimt og latteren hang løst. Han fikk kost seg med ski og nei vettu hva helt fantastisk opplevelse selvom det gjør vondt. Så jeg gleder meg bare og håper det blir like fint igjen selvom det denne gangen er to i magen [emoji173]

[emoji23][emoji23][emoji23] mannen og jeg hadde det så gøy det døgnet altså. Så intimt og latteren hang løst. Han fikk kost seg med ski og nei vettu hva helt fantastisk opplevelse selvom det gjør vondt. Så jeg gleder meg bare og håper det blir like fint igjen selvom det denne gangen er to i magen [emoji173]

Det der skal jeg ta med meg videre[emoji16] [emoji23]
så søte dere er da[emoji7] blir nok litt av en opplevelse denne gangen også. Tvillinger joooo. Stas! Ønsker dere all lykke.

Hvordan vet du at det gjør det nå da?[emoji28]

Haha det kom jeg også på etter at jeg skrev det. Jeg googla det faktisk å fikk vite at det var kun 10 - 15 % fødsler som starter med vannavgang. Som regel går vannet under fødselen eller så blir det tatt av JM. [emoji57]
Joda Neida såååå... jeg får håpe på at det går da. :) Bare lurer på hvordan det føles. Tror jeg vil le meg ihjæl. Ellers gleder jeg meg veldig til å se nurket. [emoji173]️

Haha det kom jeg også på etter at jeg skrev det. Jeg googla det faktisk å fikk vite at det var kun 10 - 15 % fødsler som starter med vannavgang. Som regel går vannet under fødselen eller så blir det tatt av JM. [emoji57]
Joda Neida såååå... jeg får håpe på at det går da. :) Bare lurer på hvordan det føles. Tror jeg vil le meg ihjæl. Ellers gleder jeg meg veldig til å se nurket. [emoji173]️

Haha,[emoji23] ja er ikke så mange som starter med vannavgang. Med første så ble mitt tatt på sykehuset.

Andre gang så var jeg gravid med tvillinger hvor vannet begynte å gå så alt for tidlig, i uke 19, men det gikk kun litt å litt hele tiden istedet for splæsj.. så vet egentlig ikke hvordan det er jeg heller..

Vannet mitt gikk sånn SPLÆSJ da jeg reiste meg opp fra kjøkkenbordet. Jeg lo ikke, ble bare veldig stressa :D
Husker jeg ble sååå oppgitt da jeg kontaktet sykehuset og de ikke helt trodde på meg, bare "Hallo, jeg har en diger dam på kjøkkengulvet og magen min er helt flat, dette er ikke en urinlekkasje!"

Jeg gleder meg for øvrig til å gå gravid på den lyseste tida på året, og til å ikke ha full panikk hele graviditeten :P

Gleder meg ikke så mye til ting i graviditeten :p Men etter fødsel er noe av det jeg gleder meg mest til er å bruke bæresele igjen, hehe

Haha,[emoji23] ja er ikke så mange som starter med vannavgang. Med første så ble mitt tatt på sykehuset.

Andre gang så var jeg gravid med tvillinger hvor vannet begynte å gå så alt for tidlig, i uke 19, men det gikk kun litt å litt hele tiden istedet for splæsj.. så vet egentlig ikke hvordan det er jeg heller..

Hmmm litt og litt [emoji23][emoji85] småirriterende da, får gå med bind etterhvert da. Denne gangen har jeg så mye symptomer så alt blir sikkert anderledes denne gangen. Omtrent Ingen symptomer sist svangerskap.

Back
Topp