Det særeste du gleder deg til

Tress

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Det var vel en tråd på prøverforumet om hva det særeste du gleder deg til med å gå gravid er. Kunne vært litt morsomt å høre hvilke sære ting dere gleder dere til, eller hva dere opplever utover :D
 
Som jeg også svarte i den tråden (selvom det kanskje ikke er direkte sært): jeg gleder meg fælt til magen begynner å komme, men enda er for liten til at folk som ikke vet ikke tør å kommentere direkte - og ender med å stirre på magen og tro jeg ikke merker det! :D Og da mener jeg ikke så tidlig som nå, selvom magen allerede er like oppblåst som jeg så ut da jeg var halvveis uti de andre svangerskapene :happy090
 
Å så morsomt! For øyeblikket kommer jeg ikke på noen ting da mitt hodet ikke fungerer lenger [emoji23]

Gleder meg forsåvidt til å få store fine faste pupper igjen! tror mannen også gjør det[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Å så morsomt! For øyeblikket kommer jeg ikke på noen ting da mitt hodet ikke fungerer lenger [emoji23]

Gleder meg forsåvidt til å få store fine faste pupper igjen! tror mannen også gjør det[emoji23][emoji23][emoji23]
Hahaha! Mot slutten av siste ammeperiode kom det så fint fra mannen, på halvveis spøk, at jeg kunne jo fortsette å pumpe ;)
 
Hahaha! Mot slutten av siste ammeperiode kom det så fint fra mannen, på halvveis spøk, at jeg kunne jo fortsette å pumpe ;)
Haha! Ja altså! Det er noe enorme fordeler i ammetiden [emoji28]
 
Å så morsomt! For øyeblikket kommer jeg ikke på noen ting da mitt hodet ikke fungerer lenger [emoji23]

Gleder meg forsåvidt til å få store fine faste pupper igjen! tror mannen også gjør det[emoji23][emoji23][emoji23]
Føler heller ikke hodet mitt fungerer skikkelig for tiden, kaller meg nesten dement[emoji14] her er det motsatt, gikk opp 2-3 cup str sist å maen sa 'savne når de va søte små'..
 
Gleder meg til å slippe å kle på gravidkroppen. Syns det er myyye lettere enn ellers.
 
Gleder meg til magen kommer, og gleder meg til og kjøpe inn alt den lille trenger :-D I tillegg gleder jeg meg faktisk veldig til besteforeldrene mine får møte sitt første oldebarn!
 
Vet ikke om det er sært :p men det jeg gleder meg til er å gå gravid om sommeren MED mage :) er bare vant til å være nygravid om sommeren.
 
JA! Det gjør jeg også! [emoji4] Jeg er kanskje sær når jeg sier at det er en av de artigste opplevelsene jeg har vært med på.
Jeg tror det er fordi det taklet jeg bra og hadde en fin fødselsopplevelse sist. Utover graviditeten var det ymse plager, men det gikk over ved fødsel. Følelsen av å klare å føde og å gi liv var fantastisk! Skjønner godt at det er noe av det artigste du har opplevd! [emoji4] (selv om det gjorde jævlig vondt også. Men brakk begge leggbena ved ankelen og røyk et leddbånd i ankelen samtidig og der og da sa jeg at det var verre der jeg lå på isen og venta på ambulansen.)
 
Jeg gleder meg også til å kjenne liv, men det er vel ikke så sært? Gjør ikke alle gravide det? [emoji173]
 
Jeg tror det er fordi det taklet jeg bra og hadde en fin fødselsopplevelse sist. Utover graviditeten var det ymse plager, men det gikk over ved fødsel. Følelsen av å klare å føde og å gi liv var fantastisk! Skjønner godt at det er noe av det artigste du har opplevd! [emoji4] (selv om det gjorde jævlig vondt også. Men brakk begge leggbena ved ankelen og røyk et leddbånd i ankelen samtidig og der og da sa jeg at det var verre der jeg lå på isen og venta på ambulansen.)
Wæææ! Au! Vel ikke verst! Hadde også en fin opplevelse selvom jeg hadde ledninger everywhere. Men mannen gjorde hele opplevelsen, samtidig som det å føde noe vi har skapt sammen er bare noe helt ut av verden. Så fikk vi med oss litt ski, noen banneord og litt latterkramper da [emoji28]
 
Back
Topp