Det særeste du gleder deg til

Vannet mitt gikk sånn SPLÆSJ da jeg reiste meg opp fra kjøkkenbordet. Jeg lo ikke, ble bare veldig stressa :D
Husker jeg ble sååå oppgitt da jeg kontaktet sykehuset og de ikke helt trodde på meg, bare "Hallo, jeg har en diger dam på kjøkkengulvet og magen min er helt flat, dette er ikke en urinlekkasje!"

Tenker film med en gang. (Sett litt mye film kanskje) [emoji13] dårlig av sykehuset da, skjønner bekymringen

Tenker film med en gang. (Sett litt mye film kanskje) [emoji13] dårlig av sykehuset da, skjønner bekymringen
Det var akkurat som på film, faktisk! Er vel det eneste i livet mitt så langt som har vært akkurat som på film :P
Dette var i uke 34, da, så de på sykehuset var vel like forfjamsete som meg. Men de kunne i det minste fortalt meg at jeg skulle holde meg i ro når hodet ikke var festet enda, kan visst være farlig å løpe rundt uten fostervann da.

Hmmm litt og litt [emoji23][emoji85] småirriterende da, får gå med bind etterhvert da. Denne gangen har jeg så mye symptomer så alt blir sikkert anderledes denne gangen. Omtrent Ingen symptomer sist svangerskap.

Det var veldig irriterendes ja :( måtte gå med bind konstant.. det tristeste er at så tidlig vannavgang sjeldent er forenlig med liv, og slik var det for oss :( så de ble født i uke 25, levde i ett døgn mine søte små <3

Det var veldig irriterendes ja :( måtte gå med bind konstant.. det tristeste er at så tidlig vannavgang sjeldent er forenlig med liv, og slik var det for oss :( så de ble født i uke 25, levde i ett døgn mine søte små <3

Uff så grusomt. Trist å høre :(

Det var akkurat som på film, faktisk! Er vel det eneste i livet mitt så langt som har vært akkurat som på film :P
Dette var i uke 34, da, så de på sykehuset var vel like forfjamsete som meg. Men de kunne i det minste fortalt meg at jeg skulle holde meg i ro når hodet ikke var festet enda, kan visst være farlig å løpe rundt uten fostervann da.

Ja.. som jente92 her skriver. Det værste som kan skje :( får håpet alt går som normalt [emoji173]️

Å kjære :( Så trist at du fikk så lite tid med de nydelige små englene dine! *klem*

Back
Topp