Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: racesnuppsi
alt bare knoter seg for meg de siste mndene [:(]
hele familielivet og sånt..mannen har vel noe å jobbe med kan man si..
og jeg vil ha et normalt svangerskap hvor jeg ikke trenger å være redd for at ungen kommer ut som følge av stress i uke 16 liksom..jeg kan jo ikke ha det vondt nå, jeg må ruge!
er så livredd morkaken skal løsne og komme ut hver gang mannen gjør noe dumt som han har i kveld.....[:(][:(]
-har blødning som truer morkaken altså, bare så det er sagt.
og jeg vil ha et normalt svangerskap hvor jeg ikke trenger å være redd for at ungen kommer ut som følge av stress i uke 16 liksom..jeg kan jo ikke ha det vondt nå, jeg må ruge!
er så livredd morkaken skal løsne og komme ut hver gang mannen gjør noe dumme valg som han har i kveld.....[:(][:(]
ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*tusen takk bekki!!
er så livredd morkaken skal løsne og komme ut hver gang mannen gjør noe dumt som han har i kveld.....[:(][:(]
uff søte deg[&o] Fikk helt vondt jeg nå! Vil gi deg en STOR virtuell klem i alle fall,så får vi krysser alt vi har for at mannen din jobber med seg selv,og at bebisen din skal være trygt i magen din i alle fall fram til uke 37[:)]
ORIGINAL: MitteMinda
er så livredd morkaken skal løsne og komme ut hver gang mannen gjør noe dumme valg som han har i kveld.....[:(][:(]
Huff vet ikke helt hva jeg skal si..
kan jeg spørre om hvilke dumme valg han gjør? (trenger ikke svare, bare lurer)
Har du blødninger siden morkaken ligger langt nede atmed livmoråpningen? det har jeg å.
eller har du noe annet?
Håper virkeli at alt ordner seg for deg. Blir målløs her jeg sitter...
*krysser alt for at alt blir bra*
[
[
han har liksom nok med seg selv og klarer ikke å ta vare på meg og nurket [:o]
igår GLEMTE han at vi skulle på omvisning på føden med kurset og jeg måtte gå alene for han var laaaangt inni skogen da jeg ringte etter han [:(][&o]
ja, det er det som er problemet mitt også...[:o]
jeg hadde ikke dette fra starten da, det kom i uke 10, kanskje derfor at det er forskjellig.
jeg har ikke sånne blødninger osm deg, bare litt og ikke klumper..
har forresten et pr venninner som kunne tenke seg en prat med han om dagen også [;)]
jeg hadde ikke dette fra starten da, det kom i uke 10, kanskje derfor at det er forskjellig.
jeg har ikke sånne blødninger osm deg, bare litt og ikke klumper..
har forresten et pr venninner som kunne tenke seg en prat med han om dagen også [;)]
Håper alt ordner seg for deg.
Håper han får Øynene opp.
*kos deg med graviditeten *
*krysser alt for deg*[;)]
ORIGINAL: henriette24!
uff syns synd på deg[:(] *trøsteklem*
håper det ordner seg..