det rakner helt for meg..

vinglepia

Forumet er livet
og jeg skulle ønske det var hormonene [&o]
dette ER for mye! [&o][&o]

trøste trøste !

Noe vi kan gjør ?

??? Hva skjer snuppa?

alt bare knoter seg for meg de siste mndene [:(]
hele familielivet og sånt..mannen har vel noe å jobbe med kan man si..

og jeg vil ha et normalt svangerskap hvor jeg ikke trenger å være redd for at ungen kommer ut som følge av stress i uke 16 liksom..jeg kan jo ikke ha det vondt nå, jeg må ruge!
er så livredd morkaken skal løsne og komme ut hver gang mannen gjør noe dumme valg som han har i kveld.....[:(][:(]
-har blødning som truer morkaken altså, bare så det er sagt.

ORIGINAL: racesnuppsi

og jeg vil ha et normalt svangerskap hvor jeg ikke trenger å være redd for at ungen kommer ut som følge av stress i uke 16 liksom..jeg kan jo ikke ha det vondt nå, jeg må ruge!
er så livredd morkaken skal løsne og komme ut hver gang mannen gjør noe dumt som han har i kveld.....[:(][:(]

uff søte deg[&o] Fikk helt vondt jeg nå! Vil gi deg en STOR virtuell klem i alle fall,så får vi krysser alt vi har for at mannen din jobber med seg selv,og at bebisen din skal være trygt i magen din i alle fall fram til uke 37[:)]

er så livredd morkaken skal løsne og komme ut hver gang mannen gjør noe dumme valg som han har i kveld.....[:(][:(]

Huff vet ikke helt hva jeg skal si..
kan jeg spørre om hvilke dumme valg han gjør? (trenger ikke svare, bare lurer)
Har du blødninger siden morkaken ligger langt nede atmed livmoråpningen? det har jeg å.
eller har du noe annet?

Håper virkeli at alt ordner seg for deg. Blir målløs her jeg sitter...
*krysser alt for at alt blir bra*

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

er så livredd morkaken skal løsne og komme ut hver gang mannen gjør noe dumt som han har i kveld.....[:(][:(]

uff søte deg[&o] Fikk helt vondt jeg nå! Vil gi deg en STOR virtuell klem i alle fall,så får vi krysser alt vi har for at mannen din jobber med seg selv,og at bebisen din skal være trygt i magen din i alle fall fram til uke 37[:)]
tusen takk bekki!!
*borte*
det er såååååååååå vondt!!!!!!!!!!!!!

men la nå i hvert fall nurket bli ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: MitteMinda

Huff vet ikke helt hva jeg skal si..
kan jeg spørre om hvilke dumme valg han gjør? (trenger ikke svare, bare lurer)
Har du blødninger siden morkaken ligger langt nede atmed livmoråpningen? det har jeg å.
eller har du noe annet?

Håper virkeli at alt ordner seg for deg. Blir målløs her jeg sitter...
*krysser alt for at alt blir bra*

ja, det er det som er problemet mitt også...[:o]

[
han har liksom nok med seg selv og klarer ikke å ta vare på meg og nurket [:o]
igår GLEMTE han at vi skulle på omvisning på føden med kurset og jeg måtte gå alene for han var laaaangt inni skogen da jeg ringte etter han [:(][&o]

Har du snakket med han om dette?  fortelle han hva du føler.
dere var jo 2 om dette, ikke bare 1.
Håper han kan snakke om det å vil høre på deg.
*klem*

Hva sier legene til deg angåede dette da?
her sier legen min at jeg skal blø i dette svangerskapet, jeg trenger ikke være bekymret, for slik er det bare med mitt svangerskap. [:'(]

[

*klem*

her sier legen min at jeg skal blø i dette svangerskapet, jeg trenger ikke være bekymret, for slik er det bare med mitt svangerskap. [:'(]

han vet veldig godt hvordan jeg føler det..vi snakker om det flere ganger i uka, men han har liksom sitt da [:-][&o]

min gynekolog sier dette ikke er bra og jeg er sykmeldt og er på ul hver 14dag for å se hvordan blodet utvikler seg inni der.

tusen takk for klemmen [:)]

ORIGINAL: SarahNicole

Huff, fikk helt vondt av deg jeg... Føler med deg.
*trøsteklem*

Det er jo ikke slik det skal være...

tusen takk herlige deg! [:)]
typisk at sånt skjer nå liksom....

[

han har liksom nok med seg selv og klarer ikke å ta vare på meg og nurket [:o]
igår GLEMTE han at vi skulle på omvisning på føden med kurset og jeg måtte gå alene for han var laaaangt inni skogen da jeg ringte etter han [:(][&o]

*klem*

han vet veldig godt hvordan jeg føler det..vi snakker om det flere ganger i uka, men han har liksom sitt da [:-][&o]

min gynekolog sier dette ikke er bra og jeg er sykmeldt og er på ul hver 14dag for å se hvordan blodet utvikler seg inni der.

tusen takk for klemmen [:)]

Liksom sitt [:@] Beklager men jeg kjenner jeg skulle snakka med han å kjefta på han litt.[:@]
Hva går ikke du igjennom??? Så skal han ikke være der. HVA I ALL VERDEN.
Nei nå må han vokse opp å se på virkeligheten.
du fortjener en som forstår deg å er der for deg.

Min Gyn sier at det samler seg opp blod dammer mellom morkaken og livmoråpningen som skilles ut, å dette skal vist være helt normalt?
Jeg er ikke sykemeldt, er i full jobb der jeg går på flisgulv, stresser osv...
hvordan er blødningene dine?
mine er gjerne med litt slim, å litt klumper, friskt blod, mørkt brunt blod... Beklager detaljer.

jeg hadde ikke dette fra starten da, det kom i uke 10, kanskje derfor at det er forskjellig.
jeg har ikke sånne blødninger osm deg, bare litt og ikke klumper..

har forresten et pr venninner som kunne tenke seg en prat med han om dagen også [;)]

jeg hadde ikke dette fra starten da, det kom i uke 10, kanskje derfor at det er forskjellig.

har forresten et pr venninner som kunne tenke seg en prat med han om dagen også [;)]

Håper alt ordner seg for deg.
Håper han får Øynene opp.

*kos deg med graviditeten *

*krysser alt for deg*[;)]

Håper alt ordner seg for deg.
Håper han får Øynene opp.

*kos deg med graviditeten *

*krysser alt for deg*[;)]

åhh, tusen hjertelig!!

uff syns synd på deg[:(] *trøsteklem*
håper det ordner seg..

ORIGINAL: henriette24!

håper det ordner seg..

Du skal ikke ha det sånn når du er gravid!! Ikke ellers heller for å si det sånn!
Håper det ordner seg, og at du kan nyte resten av tiden uten bekymring, irritasjon og skuffelser!

Trøsteklem

ORIGINAL: henriette24!

håper det ordner seg..

Back
Topp