Vi skal ha i januar Skal ha det hjemme, og har tenkt til å bestille snitter eller noe. Enkel servering med stående buffet, i alle fall. Også tipper jeg at jeg og svigermor baker hver vår kake.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bestilt sånn løper på selskapsshop.no Der har de masse fint til dåpSå fint! Hvor fikk du kjøpt den rosa løperen på bordet? Leter etter slik i lyse blå
Den kjøpte jeg på panduroSå fint! Hvor fikk du kjøpt den rosa løperen på bordet? Leter etter slik i lyse blå
Supert! Takk!!Den kjøpte jeg på panduro
Det holder sikkert vil jeg tro. Vi var 33 stk og hadde 7-8 kaker inkl. En stor marsipankake. Ble igjen en god delHvor mange kaker skal dere ha/hadde dere?
Vi blir ca 30 stk. Tenkte å ha en stor marsipankake, en stor sjokoladekake og cup cakes. Trenger jeg mer?
Vi hadde 4 kaker på 14 voksne og 6 barn, men hadde nok holdt med 2Hvor mange kaker skal dere ha/hadde dere?
Vi blir ca 30 stk. Tenkte å ha en stor marsipankake, en stor sjokoladekake og cup cakes. Trenger jeg mer?
Vi blir 13 barn, så regner med at det går litt mer.. hehe.. men har tatt utgangspunkt i mer enn ett stykke av hvert slag til alle og det bør holde. Ellers er det noen som blir veldig kvalme!Vi hadde 4 kaker på 14 voksne og 6 barn, men hadde nok holdt med 2