Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: GULLUNGEiVUGGA
ORIGINAL: Kamel
En jeg vet om har kalt ungen sin for Lucifer. Forsovet i og for seg et fint navn, men litt vel sært å kalle ungen sin for djevelen???[8|]
Hvor har du det ifra???
At Lucifer betyr djevelen???
Eh... Lysbærer er vel mer rett kanskje???
ORIGINAL: Miriel
Grevenpop [:D] Det var visst ei i 1801 som het det.
(Og hvis noen føler for å nevne Trillian, feel free. Jeg tar meg ikke nær av det, er klar over at det ikke vanlig. Har lest ting som at det er det styggeste navnet noensinne, at jeg kan skylde meg selv når un blir mobbet for det, at jeg burde tenkt meg litt mer om, osv. Uten at det endrer mitt syn på at det er verdens fineste navn[:D])
ORIGINAL: Sweetpea
Ett par på 18-19 som ga GUTTEN sin navnet BLOMST!

ORIGINAL: MalinDalin
Ei her som har ei lita Nutte som heter Mynthe AUrora. Spesielt, har aldri hört Mynthe för, men jeg har blitt helt forelsket i navnet. Syns det er nydelig og klinger saa fint: Mynthe Aurora.

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig
Det tør jeg ikke nevne i redsel for at foreldrene til barnet er her inne... Men det er grusomt, kort, men GRUSOMT! Synes så synd på ungen [&:] Satt sammen av mors første bokstaver i sitt navn, og fars første bokstaver i sitt navn. Er helt greit å være kreativ, men når navnet blir så fælt at man får frysninger av å høre det, store utalelsesproblemer med å si det, så burde man kanskje vurdere et annet navn... [:'(]