Det MEST spesielle navnet du har hørt/lest.

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: Chinchilla

Rosa Bleie..........................................

Har hatt faren henne som lærer jeg...[8|] hihi

I hjembyda mi så fantes det en dame med navn Plata Atlanta, hun ble født på atlanterhavet[;)]

Lilleberta![:)]

http://www.ssb.no/fob2001/utstilling/1900/navn_uvanlig.html

Gjær?[8|]

ORIGINAL: Havana

ORIGINAL: mammahege

Vet om søsken som kom som nr. 11 og 12 som heter Elvine og Tolvine... Nr. 9 og 10 het Nina og Tina. Ellers synes jeg Tåran er spesielt.

Seriøst? Hehe, litt sært :-)

Jepp!!

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: *Schmoopy*

At noen får seg til å kalle ungen Ferdinan er uten for min fatteevne. Det er bare navnet på ei ku for meg!

Ingen kuer som heter ferdinan [:D] Okser derimot..[:D]

[8D]detaljer, detaljer

Tja.... Langt bak i slekten til mannen min er det en dame som heter Golla....
Er også mange navn her inne jeg ALDRI ville vurdert, fordi de blir altfor spesielle....
Synes det renner over av merkelige navn overalt!

ORIGINAL: Havana

http://www.ssb.no/fob2001/utstilling/1900/navn_uvanlig.html

Gjær?[8|]

Hahaha!! Gjær faktisk!! [:D]

Får jeg gutt engang skal han få hete Dangfart!!! [:D][:D]

Jeg synes mange av disse hjemmespikra navnene er sære... Lysander, Chrisander, Carosander osv... Også synes jeg "gamle" navn sjelden gjør seg på småunger altså, Arne, Hans, Bjarne...
Og disse mange av disse navnene som blir ramset opp hver gang det er navnetråd her. Novembra er sært. Og Bolette høres ut som middel mot underlivssopp.

ORIGINAL: mammahege

Vet om søsken som kom som nr. 11 og 12 som heter Elvine og Tolvine... Nr. 9 og 10 het Nina og Tina. Ellers synes jeg Tåran er spesielt.

Hahaha, da begynner man virkelig å slippe opp for navn[8D]

Bottolf synes jeg er veldig rart![:D]

ORIGINAL: *LBogLO*

ORIGINAL: Chinchilla

Rosa Bleie..........................................

Vet jeg hvem er [;)]

Hun er en veninne av min mormor [:D]

Kanskje ikke så spesielt, men 3 av søstrene til mannen min heter Nina, Tina og Kristina.. Veldig fantasifullt;)

Chrispinius er litt rart, synes jeg...

Eller så har jeg også reagert på Chrisander, Lysander, Carosander osv... Men Chrisander begynner jeg å venne meg til [:)] Har ikke gjort meg opp en mening om navnene, da.

Vet om mange som har navn som er spesielle, og som jeg til å begynne med har syntes var stygge, men jo mer jeg hører navnet/blir kjent med personen - jo bedre liker jeg det. Et navn jeg for noen år siden syntes var helt j------ synes jeg nå er utrolig fint! [8D]

det mest SPESIELLE navnet jeg vet om er Borchrevink...[:)]

ORIGINAL: GULLUNGEiVUGGA

ORIGINAL: Kamel

En jeg vet om har kalt ungen sin for Lucifer. Forsovet i og for seg et fint navn, men litt vel sært å kalle ungen sin for djevelen???[8|]

Hvor har du det ifra???

At Lucifer betyr djevelen???

Eh... Lysbærer er vel mer rett kanskje???

hehe, jeg forbinder også lucifer med djevelen. vet ikke helt hvor jeg har fått det fra men..

ORIGINAL: sas

ORIGINAL: Moo

Gottskalk

seriøst...er det noen i NORGE som heter det??

Var hvertfall. En gammel slektning av meg. Han døde for noen år siden da.

Sonni og Aid[8|] Begge e jentenavn..[&:]

Hallgrim
Gudrid

Back
Topp