LittleBiii
Forumet er livet
Så kjekt Vi får ikke overta før etter nyttår så enda mye venting på oss ...
Jaa, veldig Kjedelig å vente, når man har så lyst til å begynne å flytte! Vi får bare telle ned dagene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt Vi får ikke overta før etter nyttår så enda mye venting på oss ...
JaJaa, veldig Kjedelig å vente, når man har så lyst til å begynne å flytte! Vi får bare telle ned dagene
Øk må tåle renten går opp 5 %. Er jobben min dettaBankene må vite at hvis renten øker at man enda kan betale. Vi kunne fått hus til rundt 3,2 mill hvis vi hadde hatt mulighet til å takle et rentehopp..
Synes banken krever alt for mye renter eg xDØk må tåle renten går opp 5 %. Er jobben min detta
Renten er jo under 3,5 nå. Nesten ingnenting å tjene på lån nå. Betaler nesten like mye for å skaffe pengene som blir lånt ut.Synes banken krever alt for mye renter eg xD
Burde ikke bankene ha mye på bok når det er så mange som betaler renter?Renten er jo under 3,5 nå. Nesten ingnenting å tjene på lån nå. Betaler nesten like mye for å skaffe pengene som blir lånt ut.
Bankene har det kunde har på sparekonto. Banken har ikke egen "sparekonto".. De låner for å låne ut, og har de nok av innskudd fra kundene så de ikke trenger å låne så låner de ut til andre.Burde ikke bankene ha mye på bok når det er så mange som betaler renter?
Wohoooo, nå har vi blitt huseiere Ble ikke det første huset jeg snakka om når jeg lagde denne tråden pga vi ble overbydd på budrunden. Men sambo la inn et bud på et annet hus, og vi fikk det Kan nesten ikke tro at det er sant!!
Ah..Bankene har det kunde har på sparekonto. Banken har ikke egen "sparekonto".. De låner for å låne ut, og har de nok av innskudd fra kundene så de ikke trenger å låne så låner de ut til andre.
Gratulerer så mye :-D