Det kribler i magen :) :)

LittleBiii

Forumet er livet
Og det er ikke bare babyen som får meg til å krible :P

Vi har lenge ønsket å kjøpe noe eget, men har vanskelig for å få et godt nok lån på den inntekten vi har akkurat nå. Vi har aller mest ønsket oss en enebolig, men hadde egentlig slått fra oss tanken i og med at vi ikke får så høyt lån, så derfor har vi begynt å kikke litt på leiligheter. Svigerfar har vært litt på høgget for oss og prøvd å kikke litt etter noe som er ideelt for oss, og ringte oss igår og sa at han hadde funnet den perfekte eneboligen oppe i bygda der de bor. Den er PERFEKT! Men står altfor høyt i pris i forhold til hvilken prisklasse vi har råd til. Svigerfar har sagt hele tiden at han aldri vil stå som kausjonist, men sa nå at hvis vi hadde lyst til å flytte opp dit, og manglet litt penger til å få det til, så skulle vi ordne det på en måte! :D Æææææ, klarer ikke helt å slå fra meg tanken på at vi kanskje blir huseiere allikevel! Men tør liksom ikke å håpe for mye i tilfelle det ikke blir noe :P Sambo skulle se gjennom papirer og finne ut av eksakt hvor mye vi kan låne og hvor mye vi mangler idag, og så skal vi på middag hos svigers senere og se over alt av papirer og tall og se om vi får dette til å gå :D :D Sommerfuglene sitter godt plantet i magen og jeg er både spent og nervøs :P Håper virkelig vi får dette til!! :) :)

Så spennende! Lykke til, jeg håper det ordner seg for dere og at dette blir en av de beste søndagene! :-)

So kjekt og spennandes!:) Håpe da ordne seg. Enebolig kan virklig ikkje sammenlignast med leilighet, rekkehus ol.. Syns eg då;)

Tusen takk :D Veldig spennende! Dette er virkelig en perfekt plass.. Stor enebolig med fire soverom, stort uteområde og det ligger landlig og fint til. Og boligen er i god stand, sånn at vi bare kan flytte inn uten å måtte pusse opp. Akkurat sånn som vi vil ha det :)

Tusen takk :D Veldig spennende! Dette er virkelig en perfekt plass.. Stor enebolig med fire soverom, stort uteområde og det ligger landlig og fint til. Og boligen er i god stand, sånn at vi bare kan flytte inn uten å måtte pusse opp. Akkurat sånn som vi vil ha det :)
Hørres perfekt ut!:):)

Vi har hatt en veldig spennende dag idag :) Sambo reiste til jobben sin idag der han fikk hjelp, tips og råd av sjefen sin i forhold til banken, lån osv i forhold til huskjøp. Han fikk mer oversikt over hvor mye vi har til rådighet og hvor mye vi har råd til å sitte med. Vi ligger i prisklassen under prisantydningen på huset, men vurderer å legge inn et lite skambud. Huset har vært ute for salg lenge og så langt er det ingen som har lagt inn bud enda, så da tenker vi at det skader ikke å prøve :) Vi reiste også opp til svigers der svigerfar hadde ordna det sånn at vi fikk låne nøkkelen idag og vi fikk sett tomta og huset både utvendig og innvendig. Veldig gøy å få sett det på ordentlig :D Falt jo bare enda mer for plassen! Men prøver å holde meg i nakken, fordi det er jo ikke sikkert det blir noe. Men blir noen spennende dager framover i hvert fall :D

Så spennende! Masse lykke til! Krysser fingre og tær for dere.

Spennende! Krysser fingre. Gleder meg til den dagen vi kan kjøpe enebolig :) enebolig er så mye bedre enn leilighet altså :)

Spennende! Krysser fingre. Gleder meg til den dagen vi kan kjøpe enebolig :) enebolig er så mye bedre enn leilighet altså :)

Ja, dette er virkelig spennende :) Vi hadde egentlig sett for oss at vi kanskje måtte nøye oss med en leilighet, men hvis vi nå kan få kjøpt oss enebolig, er det en drøm som går i oppfyllelse :D Det er jo enebolig vi begge har mest lyst på :)

åååå så spendenne!!
Håper på det beste for dere. Mamma og pappa hadde også sakt nei til å hjelpe oss.
Men da vi ble tilbudt dette huset her av en gubben min kjenner. Så sa de seg villig
til å legge ut det vil maglet i egenandel :)

Så spennende :)

åååå så spendenne!!
Håper på det beste for dere. Mamma og pappa hadde også sakt nei til å hjelpe oss.
Men da vi ble tilbudt dette huset her av en gubben min kjenner. Så sa de seg villig
til å legge ut det vil maglet i egenandel :)

Tusen takk! Ja dette er kjempe spennende :D Åå så heldige dere er! Så bra at det ordnet seg for dere :)

Back
Topp