Skravle iveiEr nok en stund til jeg får tilgang der :-(
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravle iveiEr nok en stund til jeg får tilgang der :-(
Ja, blir pent nødt til detSkravle ivei
TuMmY LoVe
Hihi, men 50 innlegg går fort!!Ja, blir pent nødt til det
Ja, må håpe på det ;-)Hihi, men 50 innlegg går fort!!
TuMmY LoVe
Sjenert behøver du ikke være her inneJa, må håpe på det ;-)
Kjenner ingen her enda, og er litt sjenert Hehe...
Godt og høre ^^, Venter mitt første, samboer har en datter i fra før! Så for min del er dette ganske nytt og spennende ^^, Fått time hos jordmor på fredag, så er ganske spent :-DSjenert behøver du ikke være her inne
TuMmY LoVe
Spennende med jm time hvor gammel er datteren til samboeren din da?Godt og høre ^^, Venter mitt første, samboer har en datter i fra før! Så for min del er dette ganske nytt og spennende ^^, Fått time hos jordmor på fredag, så er ganske spent :-D
Ho ble to år nå i Mai Hu er utrolig herlig altså! Vi kommer godt over ends :-DSpennende med jm time hvor gammel er datteren til samboeren din da?
TuMmY LoVe
Så bra! Da er hun nesten 3 når babyen kommer, og det er en ypperlig aldersforskjell! Vi har 2,5år mellom våre jenter, og det er supertHo ble to år nå i Mai Hu er utrolig herlig altså! Vi kommer godt over ends :-D
Alle sender en pm til meg om de vil bli medlem, så må jeg sjekke om de har oppfylt kravene til å bli godkjent, så sender jeg nickene videre til forumsansvarlig som igjen legger de inn i gruppen.Hvordan og hvem godkjenner om du får komme inn? Er det sånn at vi bare kan de den hvis vi er godkjent? Jeg forstår ikke!!
Trykk inn på nicket ditt, da ser du total antall innlegg. Så teller du de du har på april forumet
TuMmY LoVe
Hehe, holder med 50Fant det. Slutta å telle etter 82
Hehe, såå bra Da sender du meg en mldSå troooor jeg at jeg er i mål???
Bra, har svart deg ogDet er gjort =)