Det kommer en overraskelse til dere;)

Sjenert behøver du ikke være her inne ;)

TuMmY LoVe
Godt og høre ^^, Venter mitt første, samboer har en datter i fra før! Så for min del er dette ganske nytt og spennende ^^, Fått time hos jordmor på fredag, så er ganske spent :-D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Godt og høre ^^, Venter mitt første, samboer har en datter i fra før! Så for min del er dette ganske nytt og spennende ^^, Fått time hos jordmor på fredag, så er ganske spent :-D

Spennende med jm time :) hvor gammel er datteren til samboeren din da?

TuMmY LoVe

Ho ble to år nå i Mai :) Hu er utrolig herlig altså! Vi kommer godt over ends :-D

Så bra! Da er hun nesten 3 når babyen kommer, og det er en ypperlig aldersforskjell! Vi har 2,5år mellom våre jenter, og det er supert :)

Hvordan og hvem godkjenner om du får komme inn? Er det sånn at vi bare kan de den hvis vi er godkjent? Jeg forstår ikke!!

Hvordan og hvem godkjenner om du får komme inn? Er det sånn at vi bare kan de den hvis vi er godkjent? Jeg forstår ikke!!
Alle sender en pm til meg om de vil bli medlem, så må jeg sjekke om de har oppfylt kravene til å bli godkjent, så sender jeg nickene videre til forumsansvarlig som igjen legger de inn i gruppen.
Kan kun se det skjulte forumet når man er godkjent :) Dette for at vi kan være mer åpne ang graviditeten og privaten ;)

Jeg skriver som bare det nå. Er oppi 48 eller 49 med dette innlegget =)

Så da skriver jeg et par til nå

Så troooor jeg at jeg er i mål??? :p

Det er gjort =)

Back
Topp