Det gikk ikke denne gangen heller

inderligønsket

Betatt av forumet
Julistrålene 2025 ♡
Da er jeg nok ferdig her i termingruppa:sad015

Ultralyden i dag gikk ikke bra og fosteret var i ferd med å dø og holdt på å ta sine siste hjerteslag :sad010
Venter på time på sykehuset for å få satt i gang spontanaborten. Fosteret hadde stoppet på 8+0 (hadde vært 8+5 i dag), men levde såvidt enda…:Heartpink håper vi får time snart slik vi slipper at det skjer på julaften…

Lykke til videre alle sammen:Heartpink:Heartpink

Så navnet ditt i overskriften og måtte bare trykke meg inn siden jeg kjente deg igjen fra aprilgruppa :Heartred Synes dette var fryktelig trist å høre, så måtte felle noen tårer for deg nå :sad010 Håper virkelig 2025 blir ditt år der den sitter hele veien, det fortjener du nå! Sender deg mange mange styrkeklemmer :Heartred:Heartred

Nå falt det noen tårer for deg! Så urettferdig!!! :Heartred ord blir fattige, men sender store klemmer din vei
Så navnet ditt i overskriften og måtte bare trykke meg inn siden jeg kjente deg igjen fra aprilgruppa :Heartred Synes dette var fryktelig trist å høre, så måtte felle noen tårer for deg nå :sad010 Håper virkelig 2025 blir ditt år der den sitter hele veien, det fortjener du nå! Sender deg mange mange styrkeklemmer :Heartred:Heartred
Takk for det :Heartpink

Vi håper at det går neste gang, kjenner jeg er så fryktelig redd for at vi aldri skal få det til:Heartpink det er en stor omstilling å først tenke at man er halvvegs i jula, men så mister man (i september) og innstiller seg på å ikke være gravid i jula likevel. Men så ble vi gravide igjen nå og var så glad for å være gravide i jula likevel. Men nå ble det altså slutt rett før:crybaby2det er helt uvirkelig :sad010det er så rart å måtte planlegge et annerledes 2025… det man tenkte man ikke kunne delta på rundt termin(ene) kan man plutselig likevel…

Takk for det :Heartpink

Vi håper at det går neste gang, kjenner jeg er så fryktelig redd for at vi aldri skal få det til:Heartpink det er en stor omstilling å først tenke at man er halvvegs i jula, men så mister man (i september) og innstiller seg på å ikke være gravid i jula likevel. Men så ble vi gravide igjen nå og var så glad for å være gravide i jula likevel. Men nå ble det altså slutt rett før:crybaby2det er helt uvirkelig :sad010det er så rart å måtte planlegge et annerledes 2025… det man tenkte man ikke kunne delta på rundt termin(ene) kan man plutselig likevel…
Skjønner godt at det må være en omstilling som må være ufattelig vanskelig! Så utrolig urettferdig at du må gjennom dette nå :sad010 Nå måå bare spiren sitte på neste forsøk, og bli værende til termin :smiley-angelic001 Sender mange gode tanker og håper at jula ikke blir alt for vond for deg :Heartred Så krysser jeg alt jeg har for at du kan sitte med babyen din med deg neste jul, og at det blir hjerteplasteret du trenger :Heartred

For en hjerteknusende og trist opplevelse det må ha vært..Så urettferdig at dere må gjennomgå dette på nytt. Ta vare på hverandre :Heartred Stor, varm klem fra meg :Heartred

Det her var veldig trist å høre :Heartred Jeg håper dere får time så raskt som mulig! Ønsker deg alt godt i videre prøving etterhvert, og en så fin jul som mulig under forutsetningene :Heartred

De har egentlig ikke time til oss før neste fredag :crybaby2 aner ikke hvordan den jula her blir… de har stengt i helgene og på helligdager og vi kunne ikke vært mer uheldige. "Det er ikke medisinsk farlig å gå så lenge". Kjenner jeg blir litt motløs:crybaby2er ikke forberedt på å gå "falskt gravid" gjennom hele jula:sad010

De har egentlig ikke time til oss før neste fredag :crybaby2 aner ikke hvordan den jula her blir… de har stengt i helgene og på helligdager og vi kunne ikke vært mer uheldige. "Det er ikke medisinsk farlig å gå så lenge". Kjenner jeg blir litt motløs:crybaby2er ikke forberedt på å gå "falskt gravid" gjennom hele jula:sad010
Så utrolig fælt!!! Har faktisk ikke ord :arghh::Heartred:Heartred:Heartred

Huff, nå fikk jeg skikkelig vondt i meg for deg! Kan nesten ikke tenke meg hvor sårt dette må være allerede, og så å skulle gå en uke med det og bare vente - og i julen på toppen av alt. Ord blir fattige… sender så mye varme tanker til deg!!

:Heartred

Vi får inn på julaften for å se at det ikke er liv, få tabletter jeg skal ta dagen etterpå for deretter å komme tilbake fredag 3.juledag for å gjennomføre utdrivelsen. Den dagen er det egentlig juleselskap som står på planen. Alt føles bare helt uvirkelig ut :crybaby2
Takk for støtten dere:Heartpink

Back
Topp