Det gikk ikke denne gangen heller

Da har vi vært på undersøkelse og møtte en fantastisk lege. Vi føler oss endelig godt ivaretatt. Forsterket ble målt til 8+3 (vi skulle være 9+1/2 i dag ca). Nå var der ingen hjertelyd i det hele tatt, men fosteret var helt perfekt :Heartpink Jeg skal få progesteron neste svangerskap, hun mente at det godt kunne være det som var problemet siden fosteret virket helt friskt:Heartpink det var hode, kropp og føtter, hjerne med midtskille og en perfekt ryggrad. Endelig litt håp:Heartpink han vi var hos på før helga var jo veldig avvisende og sa vi måtte gå en gang til før vi fikk noe hjelp/utredning og at vi ikke skulle håpe på noe funn der. Så legen i dag har klart å endre hele jula vår til det positive :Heartpink utviklingen stoppet for en veldig kort stund siden, så de var veldig overrasket over å se et så friskt og stort foster.

Huff så vanskelig det må være for dere! :Heartred Jeg er likevel glad for at dere kommer inn på sykehuset i dag, så kanskje dere slipper å gå rundt å lure i disse juledagene… sender dere en stor klem :Heartred

Huff så vanskelig det må være for dere! :Heartred Jeg er likevel glad for at dere kommer inn på sykehuset i dag, så kanskje dere slipper å gå rundt å lure i disse juledagene… sender dere en stor klem :Heartred
Det var veldig godt å få komme inn i dag ja. Og så blir selve prosedyren på mandag, så får vi feira litt jul nå, med mindre kroppen setter i gang av seg selv. Vi gruer oss til mandag, men vi kjenner det på oss at vi kommer til å bli godt ivaretatt :Heartpink

Det var veldig godt å få komme inn i dag ja. Og så blir selve prosedyren på mandag, så får vi feira litt jul nå, med mindre kroppen setter i gang av seg selv. Vi gruer oss til mandag, men vi kjenner det på oss at vi kommer til å bli godt ivaretatt :Heartpink
Masse lykke til :Heartred Håper dere får noen fine juledager til tross :Heartred

Back
Topp